søndag den 15. august 2010

4/10 2007 - Han scorede mig - i den grad ;-)

Svært at komme i gang med at blogge i dag, for jeg vender hele tiden tilbage til M´s historie. Bliver altid glad og i godt humør når jeg læser den - og jeg glæder mig til at sende fortsættelsen om den ultimative date - og hvordan jeg blev taget med storm ;-)
Men jeg synes at M´s historie fortjener at blive stående lidt endnu, mens jeg lige får alle detaljer beskrevet :-)
Og så kan jeg fortælle at historien der kommer bagefter og stadig udvikles er endnu smukkere og fyldt med gode, dejlige, sjove, skønne lækre og frække oplevelser mellem os.
Og lige nu er det endnu frækkere oplevelser der optager os ;-)
Oplevelser med hinanden i ugen, der er gået og i de børnefrie dage, der startede i går og varer til mandag. Dage med mulighed for og tid til at være kærester der nyder frække oplevelser med hinanden.
Lige nu oplever vi også frække oplevleser med andre herinde på Dk-sex. Oplevelser der sætter tankerne og fantasierne igang i forhold til at møde andre.

NEON Q

Ingen kommentarer: