søndag den 15. august 2010

Og mens jeg husker det

10-10-2007


Og i dag nåede jeg faktisk meget - selv om jeg var træt efter nattens dejlige udskejelser - faktisk så træt at jeg tog et lille powernap midt i direktørens oplæg, håber ikke at han lagde mærke til det.

Desværre var der andre der gjorde det - og så er det jo svært at lade være med at rødme lidt, når de spøger om, hvordan det går med sammenflytningen ;-)

Men det gav lige lidt fornyet energi at lukke øjnene og tænke lidt på mobilen, der vibrerede i tasken og vide at effekten af indholdet i sms`erne, var nok til at at kunne holde hele det kommunale brandvæsen beskæftiget med slukningsarbejde en hel uge :-)

Mødet slut og afsted på motorvejen - dejligt med opringning fra M, der tilfældigvis også lå i det nordgående spor på E 45, tænkte på den frække motorvejsoplevelse forleden og fik da kigget efter hans frække forende i bagspejlet, mens jeg sad i køen sammenpresset og mast fast ....

Og mens jeg husker det - Skat, vil du være sød og skifte den pære i forlygten - lagde mærke til forleden at den var gået ud, så jeg var hos SMC for at købe nye pærer.

Knus Q

Ingen kommentarer: