mandag den 30. august 2010

Pay attention in life

Opdateret 17-10-2007 00:07


Der er erotik i alting, hvis man er opmærksom, modtagelig og har antennerne ude - just pay attention in your everyday life ;-)

Idag fik jeg et sødt og varmt smil fra en skøn og smuk kvindelig kollega og så kom jeg i tanke om en sød kommentar til et billede vi uploadede d. 8/10. Kommentaren lød "Fed idé at tage til fest med hendes duft..."

Siden jeg fik det smil i eftermiddags og huskede den kommentar, har jeg vist været i en anden tilstand, mens jeg tænkte tilbage på den fest, så jeg skyndte mig at skrive historien ned, da jeg kom hjem og jeg deler den gerne med bloggen:


Den aften jeg skulle til firmafest - det var sidste sommer - kørte Q mig derhen. Endnu en fordel ved parforhold - privattaxi med luxuschauffør :-)

Det var en varm og solrig dag og jeg glædede mig. Havde drukket et glas rødvin mens jeg var i bad, tørrede mig, barberede mig, satte håret og strøg tøjet. Imens småsnakkede og småkyssede jeg lidt med Q og vi hørte skøn sommermusik. Døgnfluer vi kunne synge eller nynne med på. Dejlig og god stemning. Vi dansede lidt tæt.

Vi kørte afsted i god tid. Havde ikke så travlt, så vi hørte musik i bilen og snakkede. Jeg kunne ikke holde fingrene fra hendes lange, flotte og lækre solbrune ben og lod min varme hånd ligge på inderlåret, lidt inde under nederdelen. Hun flyttede sig lidt uroligt i sædet og skubbede numsen længere frem, så nederdelen gled lidt længere op.

Imens snakkede vi videre. Mit fokus var dog et andet sted, så jeg lod fingrene danse lidt rundt inde under nederdelen og fik snart den ene finger listet ind under trussekanten og lod den undersøgende glide ned af den glatte skamlæbe og op igen. Hun spredte benene lidt mere og koncentrerede sig om at køre og snakke. Kiggede i hvert tilfælde stift på vejen.

Hun glædede sig til at hente mig igen og køre mig hjem, så skulle hun være specielt god og sød ved mig, sagde hun, mens min finger langsomt arbejdede sig ind over den ydre skamlæbe og kørte forsigtigt op imod perlen. Indenfor i varmen var der vådt og fugtigt og jeg trak hånden til mig for at dufte og smage hende. Jeg elsker kvinders liflige safter. Så jeg slikkede og suttede min finger helt ren.

Og var nødt til at lade to fingre komme indenfor igen, ind til varmen og væden igen. Vi var tæt på at være ved firmaet, så jeg var lidt mere målrettet denne gang. Hun løftede benet og spredte så meget det kunne lade sig gøre, så jeg kunne få 2 fingre op. Og glinsende af hendes safter trak jeg fingrene ud igen og slikkede dem helt rene, mens hun kiggede mig i øjnene med et ret så frækt glimt og smil.

Vi nåede frem og vi kyssede farvel i bilen med en ordentlig omfavnelse. Hun pressede mit hoved bagover i sædet og kyssede mig grådigt, mens hun stak sine egne fingre ind under trussen og dybt op i sig. Jeg kunne ikke se at hun gjorde det, men hun hviskede til mig om der ikke var noget jeg havde glemt at tage på ?

"Hvad !" spurgte jeg.

"Din duft" hviskede hun og tørrede sine våde fingre af på min hals lige under øreflipperne. Hun kyssede mig igen, mens jeg lukkede øjnene og smagte hende og slikkede hendes tunge, som hvis jeg havde ligget på knæ mellem hendes lange, flotte ben. Sådan smagte min og hendes tunge og mund nu. Varm og fugtig med erotiske tanniner og krydrede undertoner.

Ud af bilen og ind til festen med en lettere rejsning.

Jeg syntes selv, at jeg duftede godt, men mine sanser blev hurtigt bedøvet at kvindernes kraftige parfume, cigaretrøgen, øl, spildte drinks og lidt sved under dansen. Havde vist glemt duften igen eller også var den bare blevet en del af mig.

Lige indtil det øjeblik på dansegulvet, hvor jeg dansede en tæt sjæler med en rigtig dejlig, skøn og lækker kollega. Hende havde jeg tit kigget efter. Havde glemt duften lige indtil hun stillede mig det spørgsmål, der fik mig til at tænke på Q igen og at jeg snart ville blive hentet og kørt direkte hjem i dobbeltsengen til ekstra forkælelse.

Spørgsmålet lød "Hvad hedder din parfume, er den ny ???"

Jeg blev vist lidt forfjamsket, varm og lidt rød i kinderne og samtidig kunne jeg mærke min rejsning komme tilbage igen. Det kunne min dejlige dansepartner også. Hun lod mig holde hende på en måde, så jeg kunne mærke at hun havde tillid, hun lod sig villigt føre på gulvet.

Og jeg kunne mærke, at hun havde fået færten af noget, så hun blev ved med at fritte mig for hvad duften hed. Samtidig kom min egen duftesans også tilbage igen. Eller også udviklede og aktiverede varmen fra dansen og det pludselige spørgsmål min duft - hendes scent - sig selv igen. Nogle noter i dufte udvikler sig først efter et stykke tid og ved bestemte temperaturer. Mine næsebor begyndte at dirre.

Hun nærmede sig min hals og snuste kraftigere ind, smilte sødt og lagde hovedet lidt bagud mens hun lukkede øjnene, som for at huske den duft blandt masser af andre dufte. Da hun lagde hovedet bagover, blev hendes hofte og varme skød skubbet blidt men tungt ind imod mig og det var nu helt tydeligt, at jeg var påvirket af situationen.

Jeg sagde "Prøv og gæt ?"

Og hun remsede forskellige navne op og jeg rystede smilende på hovedet og lod hende dufte igen, denne gang på begge sider af halsen. Hendes næse kildede lige nøjagtigt min hage og jeg havde udsigt til den smukkeste kavalergang og nød hele situationen. Havde overtaget igen. Nød hendes ægte, umiddelbare nysgerrighed og øjne som lyste af ... ja, helt præcist hvad, det kunne jeg ikke definere, for pludseligt var Celine Dion færdig med sin sang !!!

Vi sagde tak for dansen med et varmt smil og et høfligt knus og jeg mærkede hende snuse kraftigt ind igen og vi gik fra hinanden mens hun sagde "Jeg kender den duft og jeg skal nok finde ud af, hvad den hedder".

Det tvivler jeg nu på, men hvis hun møder duften igen, så bliver det nok på dansegulvet til en anden firmafest og så starter gættelegen igen eller også genkender hun den igen under helt, helt andre omstændigheder, som hun slet ikke har fantasi til at forestille sig endnu ;-)

NEON M

NB! Og hvem fik forresten en buket røde roser idag - det gjorde jeg såmænd - og hvornår har DU sidst givet din mand blomster, forresten :-)

Ingen kommentarer: