søndag den 15. august 2010

At falde i søvn - to gange ;-)

Sidder lige og opsumere over det oplæg jeg skal præsentere i aften når jeg skal afsted på arbejde igen - er en smule træt i kroppen - men det forsvinder igen når jeg først er taget afsted og er koncnetreret om det jeg skal gøre.

Og ja jeg er træt - men på den gode måde ;-)

Jeg listede alene i seng i går - det skulle være inden midnat - så M blev siddende. Jeg fik sagt godnat - han er simpelthen så lækker at sige godnat til - så i soveværelset måtte jeg lige fornøje mig selv - skønt at ligge der med et enkelt lys tændt - helt stille var der - nej ikke helt stille.
Der lød en sagte snurren fra en superskøn kærestetrøster, der dog lige måtte have et udskift af batterier, inden den var helt oppe i de gode omdrejninger......mmmmm. Den virkede og jeg faldt hurtigt i søvn med et lille smil på læben.

Mærker lige at du kommer ind under dynen. Mærker at du putter dig ind til mig, vågner igen og ved hvad det er du gerne vil og har lyst til. Jeg ved også hvad det er jeg vil og hvad jeg har lyst til.

Vi elsker længe, dejligt at mærke orgasmen, udløsningen, varmen, begæret hos både dig og mig. Vi er mætte, tilfredse og glade efter endnu en godaften. Skønt at have dig som kæreste og skønt at falde i søvn med dig igen.
Første gang i aften var du med i tankerne og anden gang er du her irl.

Knus Q

Ingen kommentarer: