mandag den 30. august 2010

Sex skal ikke kun dyrkes med mænd ;-)

Opdateret 21-01-2008 00:23

Dagligt følger jeg med i div. netaviser, nemt at læse overskrifterne og de små udklip af artiklerne, når jeg tager min daglige rundtur på 5 eller 6 netaviser og jeg kan se at noget af det, der skrives meget om lige for tiden er sexlegetøj, primært legetøj designet til kvinder til eget brug alene eller sammen med partneren. Sexlegetøj med diverse funktioner, men alt sammen med det formål at tilfredsstille og opnå orgasmer, glæde og berige sexlivet. Og der er meget forskelligt, alt med hver sin lille dejlige funktion.

Og jeg er en af dem, der har fået min samling i en sen alder (set i lyset af at mange unge iflg. aviserne er velbefarne ud i sexlegetøjets glæder), faktisk fik jeg min første vibrator af M, til min 40 års fødselsdag, fire uger efter vi havde mødt hinanden. En rigtig god gave til mig (og også til ham) og en måde og metode til at lære mig selv endnu bedre at kende på. Blive fortrolig med min krop.

At den også var god at have ved hånden når M ikke lige var i nærheden IRL men alligevel online på sms eller msn samt under eller efter hede telefonsamtaler, gjorde blot at det at tilfredsstille sig selv og blive bedre til at opnå orgasmer var en super berigelse for mig.

Jeg synes faktisk ikke at jeg tidligere havde haft et kedeligt sexliv, men set i lyset af mit forhold til M, kan jeg godt se at det blegner en hel del. Allerede den første gang med ham, var det noget særligt, lysten til og begæret efter ham var der efter de første timer. Og jeg havde lyst til meget mere og det har jeg stadig. Jeg har sammen med ham fået eller givet mig selv muligheden for at nyde det for min egen skyld, nyde det med mig selv og få de skønneste orgasmer enten på egen hånd eller sammen med ham. Og så flere i træk og flere gange dagligt i perioder.

Og det er vel der at sex bliver rigtig godt, når det nydes for min egen skyld. At give slip, give mig hen, glemme tid og sted og bare nyde mig selv og mine orgasmer. Bruge det som afslapning og opladning. Til at finde ind i mig selv og lukke omverdenen ude.

Og det er også det der sker for mig når jeg nyder det på egen hånd, at jeg glemmer tiden og stedet. Jeg er i tankerne med mig selv eller med tankerne på M, en erotisk novelle jeg har læst eller frække ord. Det er faktisk ikke så meget billederne, der tænder mig, men de ord og tanker der ligger bag. Det der får mig til at glemme verden og bare nyde. Nyde at røre ved mig selv, lege med mig selv og bringe mig helt derud i orgasmens rus, så langt ud, som jeg ikke har været i de første 40 år af mit liv. Og det har også været med til at gøre at når jeg er sammen med M, oplever mange flere orgasmer på forskellig måde end både han og jeg havde prøvet tidligere.

Jeg er glad og nyder det utrolige, skønne, frække og sexuelle univers vi færdes i sammen. Vi har haft mange oplevelser sammen der er skønne allesammen og som nydes hver og en og vi har stadig mange i vente - det glæder jeg mig til.

Men den største oplevelse af dem alle, det er stadig at sex er blevet en enorm berigelse af mit liv efter at jeg har fået min første vibrator og har lært mig selv rigtig godt at kende.

At samlingen er blevet så stor, at den efterhånden fylder en tonstung aflåst kuffert har ikke gjort oplevelserne mindre ;-)

Og at vi derudover også har en hel kasse med frække rekvisitter til brug til nye frække billeder, en kuffert med frække film, skufferne fyldt med erotisk frækt lingeri til både dagligdagsbrug eller til helt specielle lejligheder, kameraer, webcams, og flere pc´er fyldt med frække billeder, gør heller ikke paletten mindre.

Og så har vi selvfølgelig også vores frække liv på dk-sex, et liv der har givet anledning til mange snakke om både dybe emner men så sandelig også frække samtaler - også noget der er berigende for os og for mig i vores utrolig dejlige og skønne frække univers. Og vi mangler bestemt ikke noget - tværtimod.

Havde jeg bare vidst at sex kunne være SÅ skønt - men det er aldrig for sent at udvikle sig og i skal bare vide, at det bliver bedre og bedre efter jeg har rundet de 40 og er blevet meget mere fortrolig med mig selv og jeg nyder sex og min krop endnu mere end nogensinde før :-)

Med vibrerende og snurrende hilsen

NEON Q

Ingen kommentarer: