søndag den 15. august 2010

Om at mødes Onsdag d. 3/10-07

Okay, here goes, men hav tålmod for det er en længere smøre ;-)

Historien er fra en længere mail jeg sendte Q i foråret, for jeg synes det er vigtigt at huske hvordan vi er havnet hvor vi er. Ingenting sker tilfældigt. Det er også en af grundene til at vi blogger - vi vil huske den tid vi har.


Historien om hvordan jeg mødte Q ?
Q var leder af den børnehave hvor mit første barn; Datter 1, skulle forberedes til at møde verden og Datter 2 har også gået der et par år - begge piger er blevet godt forberedt til deres liv i denne vilde og uforudsigelige verden :-)
Så institutionen blev selvfølgelig undersøgt i alle ender og kanter af min X. Og hun lod sig selvfølgelig også straks vælge til forældrebestyrelsen. Så var der jo ligesom hånd i hanke med ledelsen af den institution og styr på hele barnets hverdag, udvikling og trivsel 24/7/365 :-)
Det første indtryk jeg fik af Q, kom til det første møde om barnets udvikling - mødet gik såmænd fint nok - alt var OK - men der var bare lige een ting mere .... ?
Institutionen lukkede altså kl. 16.30 !!!
Og det gjorde den bare.
Der havde personalet fri. Og sådan var det.
Heldigvis skete det sjældent, at Datter 1 ikke blev hentet præcist, men når det en sjælden gang skete, så var det tilfældigvis ALTID når jeg skulle hente barn. Og det skulle stoppe, mente Q.
NU.
Men .... øhhh, men ...
Ikke noget men her - børnehaven lukker kl. 16.30 punktum. Slut, prut, finale. Forstået !
Fornøjeligt at være far - at skulle stresse ud på motorvejen fra ambitiøst job og være afhængig af, at der ikke skete trafikuheld undervejs. Eller kødannelse. Eller en kunde som ikke kunne snøvle sig færdig i telefonen eller i showroomet. Måske kom et kundebesøg eller en opmåling i vejen. Eller en besked den travle far liiiige skulle nå ....
Besluttede bare, at den isdronning i børnehaven, hun skulle fandme ikke få skovlen under mig igen. Hun skulle ikke kunne give X ammunition til at skyde med skarpt mod mig, hverken som far eller som mand.
Det skulle ikke hedde sig ... :-)
Og sådan gik det også.
Jeg blev jo yndlingsfaren i børnehaven. Ham som personalet spillede lidt op til. Sendte smil og små blikke til. Men ikke Karriere-Q. Hun var stadigvæk kold som is. Forældrene - og især fædrene - de skulle bare makke ret. Mødrene kunne man da godt smalltalke lidt med, men fædrene - nix !!!
Hende om det.
Indtil en dag i foråret for godt 3 år siden.
Datter 2 er startet i børnehaven. Det er min fødselsdag og Datter 2 kaster sig om halsen på mig, kysser og krammer mig og ønsker mig tillykke med fødselsdagen igen (vi havde altid stort morgenparty på vores fødselsdage, for det er en festdag at fylde år) og afslører, at Q også har fødselsdag den dag. Tilfældigvis kommer Q forbi, sætter sig ned og får et tillykke med og giver et igen. Og så siger Datter 2 højt, glad og lidt for børnelogisk til os "Så kan i jo lige så godt være kærester, når i er lige gamle og har fødselsdag på den samme dag" ???
Og så kigger vi på hinanden - lige ind i øjnene - lidt for længe faktisk - kan begge se at tankerne farer igennem hovederne. Ved ikke helt hvad vi skal sige, bliver vist lidt forlegne, men retter fokus mod glade Datter 2 og siger begge i munden på hinanden "Ja, det har du da ret i" og giver hende en knuser og griner allesammen højt bagefter.
Glemte alt om det igen. Der gik anstrengt parforhold i den det år også. Endnu mere fokus på at være god far. Og endnu bedre mand. Men det lykkedes ikke at rette op på den synkende skude. Blev i februar året efter enige om for 2. gang, at vi skulle gå hvert til sit. Så nyt mål. At gå fra hinanden på den bedst mulige måde. Med alle hensyn til børnene og omverdenen. Det var starten på en lang og mentalt hård "skilsmisseperiode" selvom vi ikke var gift. Havde tænkt tanker om det i lang tid. Og var heldigvis godt forberedt.
Men en skøn maj-dag, var det vist, solen skinnede i hvert tilfælde og det var usædvanligt varmt - der opstod en af de dèr sjældne oplevelser. Et af de dèr øjeblikke, hvor man lige har lyst til at gnide sig en ekstra gang i øjenene og knibe sig i armen bagefter ;-)
Skulle hente Datter 2 og sad på knæ og snørede hendes snørebånd. Samtidig kom en kvinde hen og stillede sig rimeligt tæt op ad mig. Lidt for tæt. Sommersko og brune ben kunne jeg se i min sammenbøjede stilling. Alt for tæt faktisk. Jeg snakkede med Datter 2, men kvinden begyndte at fortælle om Datters dag i børnehaven. Jeg hørte kun halvt efter. Forsøgte at binde de snørebånd, mens jeg tænkte på, hvorfor hun mon stod så forbandet tæt på.
Måtte kigge op og prøve at få øjenkontakt. Op ad de brune ben. Flotte ben. Lidt længere op. Langsomt. Det var en sommerkjole i beigefarvet, groft, lettere gennemsigtigt stof. Som taft. Hun stod med solen i ryggen. Så jeg kunne se en ret så klar kontur af ben, numse, talje og lidt længere oppe brystkasse og ryg. Det så lækkert ud.
Det så faktisk rigtigt lækkert ud :-)
Lod øjnene vandre langsomt op ad benene og HOV !!!
En bort med kniplinger !
Gennemsigtige i solen. Faktisk fuldstændigt gennemsigtige.
Vinklen var speciel, fordi jeg sad så sammenkrøbet for at snøre Datters sko.
Vinklen var sådan, at jeg igennem borten kunne kigge direkte op og ind under hendes skød.
Uha - rødmede. Rømmede mig og skyndte mig at løsrive blikket igen. Søge længere op ad kroppen. Men, ah altså. Hvad var det. Helt stive brystvorter. Måtte tvinge øjenene væk. Og op til øjenkontakt.
Kunne bare ikke. Min nakke kunne ikke bøjes mere bagover i den sammenkrøbne stilling og hun stod alt for tæt på, til at jeg kunne få øjenkontakt uden at miste balancen. Nu snakkede hun med Datter 2 igen om deres dag, så jeg måtte lade øjnene foretage et tilbagetog. Nedover kroppen igen.
Uha. Det så rigtigt frækt ud. Havde ikke tænkt på kvinder i nogle måneder, men det syn og intensiteten i oplevelsen tændte mig totalt. Især det fuldstændigt absurde i situationen - far henter barn - bragte mig helt ud af fatning.
Rød i hovedet, stum og målløs lod jeg blikket vandre nedover brysterne igen, ned til borten og mit blik stivnede igen. Jamen, hvad var det for nogen blanke hvide trusser. Ikke ligefrem pædagogtrusser. Og hold op som de sad tæt. Helt tæt. klæbede sig nærmest fast til skamlæberne. Og var det en stor våd plet ?
Hun skiftede fodstilling. Lagde vægten over på det andet ben, mens jeg gloede uhæmmet. Og jeg så hvordan de tykke skamlæber ligesom smuttede mandler omkring hendes klitoris, hvordan formen ændrede sig, så den anden skamlæbe nu var den fremtrædende. Gisp !
Tænkte at der var to muligheder - enten var hun barberet helt glat eller også var hun blevet plaskvåd, siddende i solen udenfor. Undersøgte grundigt mine mistanker med øjnene og konkluderede at begge ting var rigtige. Hun var både glatbarberet og smaskvåd. Det var derfor G-strengen klinede sådan omkring hendes skød. Det måtte være dampende varmt bag dem. Jeg sniffede lidt. Snusede. Ville mærke om jeg kunne fange hendes duft - hendes scent, men blev revet ud af trancen af min dattter som råbte "Ikk, far" og grinede.
Jeg var helt og aldeles fraværende, men blev nærverende på et splitsekund. Skyndte mig at snøre de sko, samle tingene sammen og få sagt farvel og god weekend, uden at søge øjenkontakt igen. Hede, varme kinder. Frække overraskende tanker. Det var jo Lederen, hold nu op, måtte jeg sige til mig selv, der er ikke noget at komme efter. Det er sikkert bare en fejl i systemet.
Hmm. Der skulle købes ind til gæsterne om aftenen, så vi tog i supermarkedet og fyldte en indkøbsvogn op. Og mødte Q igen. Stadig i kjole, men nu var hendes bette knægt med. Vi småsnakkede lidt om weekenden, men jeg fik hurtigt afbrudt. Var nødt til det. Havde fået en stor erektion i bukserne, med oplevelsen i tankerne, som heldigvis kunne skjules delvist bag indkøbsvognen. Q snakkede glad og henkastet, som om hun ikke vidste hvad der lige var sket for mig .... men det har vist sig senere, at det vidste hun godt - det var helt bevidst tilsyneladende - bare på en uskyldig og ufarlig måde ;-)
Næste gang jeg mødte Q, var til Skt. Hans bålet. Hun havde sin mand med. Mit indtryk af hende den aften var meget tørt. Hun bemærkede blot "Nå, så blev det jeres tur" som kommentar til nyheden om at vi skulle flytte fra hinanden i løbet af sommerferien.
Andre havde dog beklaget det og nogle havde ovenikøbet udtrykt lidt omsorg og medfølelse med os. Og givet varme håndtryk, knus og krammere. Fik lige genopfrisket mit indtryk af Isdronningen igen. Ikke meget sympati at hente der.
Sommeren gik. Og den gik godt. Alt lykkedes - alle planer og tanker blev ført ud i livet. Alt klappede. Det var hårdt. Mentalt hårdt at styre sin familie igennem krisen og forandringen. Men det lykkedes ved hjælp af benhård disciplin og fokusering på mine mål. Jeg ville ikke skilles, men blev tvunget til det.
Næste gang jeg traf Q, var i efteråret. Havde tænkt meget på børnenes skift af dagligdag. Ny skole, ny børnehave, nye steder at bo og ny omgangskreds. Men vi så tit billeder og talte om gamle veninder og venner. Gamle steder.
Besluttede at bygge bro tilbage til veninder, børnehave og skole og satte mig i kontakt med Datter 1`s klasselærer og Q. Ville have lov til at give børnene en ekstra dag i den gamle børnehave og den gamle klasse. Gense det velkendte. I ugen op til, arrangerede vi tøsefest og lavede indbydelser, som skulle deles ud. Ville have fest for gamle veninder i weekenden. Skabe kontakter tilbage til før bruddet. Og vise dem, at deres gamle verden stadigvæk var intakt, men bare lidt længere væk end normalt. Vi skulle holde en rigtig fed fest i mit og deres nye hus.
Både klasselæreren (det lækre hug) og Q var vilde med idèen, så jeg tog fri fra arbejde og vi havde et forrygende dejligt, varmt og hjertegribende comeback til deres gamle vante rammer. Og jeg fik selvfølgelig også en masse feedback og respekt som far, at have tænkt og gennemført den tanke.
Privat havde jeg åbnet op for muligheden for at begynde at se andre kvinder igen. Huskede godt oplevelsen med Q fra foråret, men der var ingen åbninger, som antydede interesse i den retning overhovedet. Så jeg skubbede det fra mig igen og fortsatte med det projekt jeg var igang med.

(her er lige klippet lidt ud om et par erfaringer jeg gjorde mig, til jeg mødte Q igen)
Så jeg skoddede min bolleveninde dagen før, jeg havde kaldt gutterne sammen til et ordentlig gilde for at fejre min kommende 40 års fødselsdag. Havde en festlig aften som herre-jemini endte på Jacob`s i Århus (det gør det altid og jeg gider altså ikke se det sted mere - har været der alt for meget og ender altid i den bar).
Var hammerstiv og ville egentlig helst med en taxi hjem.
Indtil jeg så Q.
Hvad helvede lavede hun på Jacob`s en lørdag kl. 03 om natten.
Og hvorfor fanden stod hun og snavede med en mand jeg ikke kendte.
Hvad foregik der lige dèr !!!
Det ville jeg have styr på - og hvis hun var ude for at lave narrestreger, så kunne hun lige så godt lave dem med mig ... tænkte jeg.
Så jeg stillede mig op i lokalet et sted med godt udsyn. Fik overblik over hvilke veninder hun havde med og forsøgte at regne forbindelsen til manden ud, men kunne ikke gætte det. Så jeg gik derover, kunne jo altid sige hej og se hvad der ville ske.
Han skulle i hvert tilfælde ikke kysse mere på Q !!!
Afbrød deres snaveri og han gik så i baren for at hente øl eller drinks. Og så var vi alene. Jeg kiggede lidt på Q og spurgte om hun havde brug for hjælp, for hun var ærligt talt ikke særlig stolt ved situationen. Hun var helt lettet. Vidste ikke hvem han var eller hvad han hed, men det var godt jeg var kommet.
Da fyren kom tilbage introducerede jeg mig selv som Q`s kæreste og bad ham smutte. Hun havde lavet en fejl, som jeg måtte snakke med hende om, men han skulle skride, så jeg ikke lod min vrede gå ud over ham. Og det gjorde han. Hurtigt.
Q og jeg satte os ved et bord og fik os en god snak - fik catchet up - clearet, at vi begge var singler nu og begyndte derefter at flirte lidt. Hendes veninder var vist lidt forvirrede, men kendte hende jo bedre end jeg, så jeg smilede bare tilbage.
Endte på dansegulvet i tætte omfavnelser og med små blide kys.
Så var det show ligesom på skinner.
Vi måtte hjem til mig - mit første bytte med hjem til dobbeltsengen i mit nye hus. Desværre var 2 mandevenner vågne, så de sneg sig også med ind i taxien på vejen hjem. Fuck det. Jeg havde scoret igen og det skulle udnyttes.
Og det blev det.
Vi elskede hedt og højlydt - holdt faktisk begge de to gutter vågne.
Og faldt trætte og fulde i søvn. Udmattede og forløste. Glade efter 2 timers dejlig sex. Jeg vågnede ved solens varme og klare stråler igennem mit ovenlysvindue og stod op for at lukke forårsluften ind i soveværelset og vendte mig om.
Og der lå hun igen ... tænkte jeg ville køre hende hjem, men vidste ikke om hun ville se mig bagefter, så situationen skulle udnyttes fuldt ud. Der lå en lækker kvinde i min seng. En kvinde som forstod at elske. Tage imod og give sig selv.
Så jeg lagde mig ned, krøb langsomt ind under dynen og vækkede hende blidt ved at smyge mig op ad hendes ryg, kærtegne hendes bryster og lade mit stive lem arbejde sig langsomt ind mellem ballerne igen.
Dejlig morgensex. Også lidt højlydt - troede jo at drengene sov. Men den ene var altså stået op og sad med sin bærbare i stuen og gav os et vidende smil, da vi gik ned af trappen for at spise morgenmad.
Lidt akavet, men Q klarede situationen til UG.
Jeg fik kørt hende hjem og aftalte, at vi helt sikkert skulle ses igen.
Om mandagen - på vej til arbejde - ringede jeg til bolleveninden og fyrede hende igen. Godt og grundigt. Så hun ikke var i tvivl om, at det jeg havde sagt fredag, stadig stod ved magt.
Og derefter bestilte jeg den flotteste buket på Interflora`s hjemmeside med en sød undskyldning til Q, at det var forkert af mig, at indlede et forhold til hende på den måde - om jeg ikke måtte have lov til at invitere hende ud på en rigtig date og starte på en frisk - helt forfra :-)
Men det er en helt anden historie :-)

NEON M

Ingen kommentarer: