søndag den 15. august 2010

Sexfri aftener er et must i universet !!!



Late night, friday 13. october 07, space unit 1 calling

Sorry, søde.

Men en sexfri dag om ugen skal vi have. Det plejer jo at virke som et boost den næste dag - ligesom når turboen kobler sig på ved 2200 rpm. på min TDi stc. og trækker g under acceleration.

Dejligt med sex indimellem, som kaster os ned i dyner og lagner, når vi eksploderer og flyver langt over regnbuen - suget ind i intetheden, et lufttomt rum af varme og lys. Dejligt at blive sluppet langsomt igen af det favntag og finde hinandens blikke og store, glade, tilfredse smil.

For det er det vi er ... hele mennesker ... fungerer på alle plan.

Lige nu har vi fokus på vores erotiske univers, fordi det er under forandring og udvikling. Snart har vi fokus mod noget andet, noget lidt mere jordnært. Men ingenting glemmes. Balancen holder fordi vi er gode til at prioritere.

Vi forebygger istedet for at helbrede.

Og på den måde undgår vi brandslukninger, altså udover dem en fræk sms kan forårsage ;-)

Jeg glæder mig til vores weekend på Samsø, surt bilen ikke kan komme med. Men faktisk helt OK at give børnene en fornemmelse af hvad en rejse er. Så nu får de oplevet en rutebil ... gad vide hvor mange børn, der kender den, med de forkælende forældre de har ???

Bliver dejligt at introducerere dig i en større kreds nu hvor du allerede har mødt den allernærmeste familie. Håber du er tryg ved det.

Hvor er det bare skønt at gå og småsnakke om den oplevelse vi har planlagt i næste uge. Det er hyggeligt at se dit blik når jeg lige giver en kort besked, at vi skal huske at købe vin eller hvilke lagner og dynebetræk vi skal finde frem og stryge.

Faktisk er hele planlægningen og optakten en meget stor del af det hele. Ikke fordi det skal være opstyltet og stylet, men mere fordi det glæder perfektionisten at have tænkt scenariet igennem på forhånd. Det gør det meget nemmere for mig at slappe af, når vi når frem til selve dagen.

Og hvis jeg er afslappet på næste lørdag, så kan jeg garantere for at turboen kobler ind med fuld kraft og sender os alle 3 i orbit omkring jorden ;-)

NEON M

Ingen kommentarer: