mandag den 30. august 2010

En weekend værd at skrive hjem om ;-)

Opdateret 07-11-2007 00:14

Det var helt bestemt en dejlig måde at vågne på - kan virkeligt anbefales til alle at prøve det - og dejligt at bestille vækning på den måde. Og for at ingen skal være i tvivl om, om jeg nu er en kylling fordi jeg trængte til en lille lur fredag eftermiddag, så vil jeg gerne lige indskyde, at de børnefri dage blev indledt med nattesex til kl. 03 onsdag og torsdag og i fredags havde vi sex 3 gange på et døgn.

I weekenden havde vi supersex 5 gange - så diagnosen er altså rigtig - vi ER helt og aldeles sexgale !

Og fuldstændigt skøre med hinanden ;-)

Kan og bør det kureres eller måske medicineres ?

Sikken dejlig heftig weekend ellers, skulle jo bare have været ren og skær afslapning ;-)

Så lørdag formiddag blev startet i fin stil med besøg hos barberen.com. Det er der, hvor der hører hårbundsmassage og en god fadbamse (Tuborg Julebryg ovenikøbet) med i klipningen og der ligger gode og altid opdaterede herreblade på bordet ved de 2 sofaer. Total god stil. Jeg sprang en old-time barbering over. Derefter lidt fælles hyggeshopping på Strøget i Århus.

Og så kom vi så helt spontant til at uploade en lille film på dk ?

Aftenen blev nydt i selskab med søde, gamle og rigtigt gode venner. God middag og vine. Dybe samtaler. Fortrolighed og nærvær. Og derefter retur til matriklen med min søde privatchauffør for at nyde det sidste glas rødvin, inden endnu en hed elskovsnat.

Men blev overrasket og distraheret over alle kommentarerne til filmen og af en lang, lang chat med den sødeste Q.

Vi har en politik om altid at takke for kommentarer - i håb om at folk bliver lige så glade for en mail, som vi bliver for en kommentar. Så vi måtte bare igang med tastaturene.

Vi kom sent i seng ved 4-tiden, men sov vist ikke før kl. 06 !

Dejligt med en søndag med tid til det hele. Så vi vågnede langsomt og snøvlede rundt med kaffe og lavede lidt praktiske ting. Hyggede os. Fandt endeligt bruseren og så kom lysten igen. Nu skulle weekenden ligesom rundes ordentligt af.

Og her vil jeg gerne fortælle, at det saftsuseme er stimulerende for selvværdet, at hendes ben stadig skælvede 2 timer efter ;-)

Og så fik vi endnu en ny oplevelse. En af vores mange mails indeholdt en helt utrolig ærlig og sandfærdig beretning om et besøg i en swingerklub. Befriende. Så nu skal vi lige ind og lege turister i sådan en klub dér. Og hvis vi er heldige, så har vi guide på :-)

Det snakkede vi en del om i søndags.

Om Q havde tankerne på den ungarske hønseavler, Anders Fogh Rasmussen, under partlederdebatten søndag aften, det ved jeg ikke. Men jeg tænkte helt sikkert på hvordan Helle Thorning Schmidt var dressed-up i søndags. Hendes tøj lignede Pia Kjærsgårds aflagte spadseredragt, men jeg vil vædde hvadsomhelst på at Gucci-Helle var chik indenunder. Sikkert noget lækkert sort lingeri fra Aubade. Måske en corsage ?

Mon ikke Anders også ville blive den lille, hvis debatten havde kørt i et aflåst soveværelse, uden tøj på. Jeg ville i hvert tilfælde have nydt et webcam fra det show, selvom Q vistnok mener han slet ikke er til kvinder ;-)

Sådan nogle tanker kan sommetider godt give mareridt, men jeg sov nu fint fordi vi lige fik kysset ordentligt godnat og lukket en rigtig dejlig weekend godt af.

Klar til mandag morgen og en kanon arbejdsdag. Til badminton hvor jeg desværre tabte 3 ud af 5 kampe, men de vigtigste sejre var jo ligesom i hus allerede, så deet ryster mig ikke !

Videre til solariet. Måske er der mørkt i en swingerklub, men man behøver vel ikke være selvlysende, bare fordi det er blevet efterår. Måske jeg skulle tage lidt arm- og mavebøjninger de næste par dage også - og udvikle lidt tough Jack Bauer stil - frisuren er der da, i det mindste ;-)

Men nu skifter agendaen - vi er blevet belejret af glade, dejlige unger, som klarer sig godt i skolehjem-samtalerne og der er mange bolde i luften. Både håndbolde og fodbolde, legeaftaler og fødselsdage + den nye Harry Potter og hvem mon skal dø ?

Q tager på kursus de næste par dage, så det bliver dejligt med lidt stilhed og at komme tidligt i seng. Og ikke mindst at se hende igen. Hun kan vente sig :-)

Der bliver helt sikkert sms`et igennem. Hov forresten, det minder mig sgu om noget. Har fået sådan en dims til at sætte om pikken og nosserne, som reagerer på sms og mobilopkald. Den har 7 programmer, når den er tændt og 3 programmer til sms. Og så sidder banditten enten mellem pikken og pungen og kildrer helt vanvittigt eller også kan den sidde og kildre på pikkens overside, fandt Q pludseligt ud af.

Jeg kan da heller ikke have noget for mig selv mere, efter vi er flyttet sammen. Det kan hun så heller ikke, så det er vel okay ;-)

Men altså, imorgen kl. 11.00 er der massage. Mette kommer forbi firmaet hver anden onsdag og jeg ligger klar på briksen til at få vredet min ømme ryg og skuldre godt igennem, så Q kan bare vente sig til myoserne er væk. Indtil hun kommer hjem igen, må jeg så bare nøjes med massagepigens skønne, varme fingre og søde, dejlige, kælne stemme ;-)

Hygge
NEON M

Ingen kommentarer: