mandag den 30. august 2010

Sex, Zumba og prioriteter

Jeg skynder mig hjem fra arbejde, glæder mig til at komme hjem og læse den frække chat og fantasi som M har fortalt mig om han havde haft med en kvinde.

Dels da han vækkede mig i nat og kravlede ind under min dyne og lod pikken glide ind mellem mine lår og ind i min våde varme fisse. Og dels i brudstykker på sms i løbet af dagen. Han nåede også at sende en sms, der fortalte at han var så træt efter chat, at hans eftermiddag og aften skulle gå således: ”En lur, græsslåning og sex – i nævnte prioritet ;-)

Da jeg kommer hjem er der stille i huset og M kommer hjem næsten på samme tid. Han tænder sin pc og surfer lidt rundt. Vi taler lidt om chatten og han finder den frem så jeg kan læse den, men samtidig går han også ind til sin første prioritet – en eftermiddagslur!!

Jeg sætter mig til at læse, bliver tændt af det jeg læser, det jeg læser om frække fantasier andre skriver om kan blive virkelige, jeg lapper ordene i mig, kigger ind til M der ser ud som om han sover. På et tidspunkt læser jeg: Ingen kvinde har nogensinde suttet mig til en orgasme – der stopper jeg op – studser lidt over det jeg læser og tænker også: ” Har han da virkelig glemt det – det skete en aften vi havde hverdagssex på fryseren og hvor han dels kom for første gang i munden på en kvinde og dels var det første gang jeg slugt sperm fra en mand” Her var leg lige nødt til at gå ind og vække ham og korrigere hans erindring !!!

Om det satte tanker i gang og han erindrede både chatten og den oplevelse ved jeg ikke. Men pludselig stod han i døren til stuen, nøgen og med en stiv pik i hånden: ”Kan du ikke lige vise mig hvordan du gjorde” sagde han. Jeg gik med ind i soveværelset, trak mine jeans og sad i en lille fræk sommerkjole og lod mine læber glide ned over hans stive pik. Jeg suttede og slikkede det bedste jeg kunne. Han bad mig sætte mig op og lade min fisse glide ned over hans pik – jeg gjorde som han sagde. Jeg var våd af chatlæsningen og blev det endnu mere da jeg gled ned over hans stive skaft.

Jeg gled op og ned på den, den fyldte mig helt ud, jeg strammede om den og nød den kildrende følelse det gav. Jeg kunne høre ham stønne, ”sut mig ren for fissesaft” og jeg gled op og vendte mig rundt. Slikkede og suttede med tungen op og ned af skaftet og lod til sidste mine læber glide ned over den. Den kunne næste ikke være mellem mine læber. Jeg nød det.

M bad mig vende mig om så han kunne kneppe mig bag fra. Han pumpede hårdt og hurtigt, ind og ud. Jeg kom igen og M spurgte mig hvor jeg ville have hans sperm. Jeg vidste at jeg om lidt skulle af sted og ville gerne nyde hans safter i min kusse mens jeg var af sted – så sådan blev det. Vi faldt om glade, afslappede og mætte af eftermiddagssex..

Jeg smuttede i sportstøjet med hans safter i min fisse, hed i kinderne satte jeg mig ind i bilen og af sted. Jeg skulle til Zumba. Jeg dansede det bedste jeg kunne og kunne fornemme duften af sex smyge sig om min krop. Godt det foregik udenfor ellers tror jeg min duft ville have sat gang i drifterne hos de øvrige kvinder. Jeg blev hed og opstemt af dansen. Har lyst til at blive god til det her, at danse for ham, være udfordrende, være erotisk og vride med hofterne, brysterne og balderne ;-)

Hjemme igen, havde M fundet tilbage til prioriteterne, luren taget og græsset slået og jeg smuttede i et bad og nød min trænede krop under vandet stråler.

Senere satte jeg mig til min pc for at arbejde, men blev ”forstyrret”. (jeg kunne jo også have ladet være med at logge på msn). Her faldt jeg i snak med en fræk kvinde som jeg indimellem udveksler frække drømme og fantasier med. Hende fortalte jeg også om nattens og eftermiddagens frække oplevelse. Pigen forsvandt pludselig, jeg tror min chat havde gjort hende lidt nysgerrig og tændt, offline var hun i hvert fald.

Jeg gik lidt til og fra pc´en, tog en tur op og ned af trappen indimellem da jeg havde iført mig mine elskovskugler og gerne ville træne fissen også.

Pludselig dukkede en anden kvinde op på msn, hende der havde beriget min M med en fræk chat og jeg var nødt til at takke hende for hendes bidrag til en fræk nat og eftermiddag. Vi chattede en del om forskellige frække emner, inden M overtog chatten med hende. Jeg fulgte lidt med og nød det. Dejligt at have en vi begge kan chatte med og dele med hinanden.

Aftenen var slut og jeg krøb nøgen under min dyne efter en dejlig aften. M stødte til lidt senere og vi elskede inden vi trætte faldt i søvn med armene om hinanden, så selv om der blev rykket rundt i prioriteterne endte det alligevel med sex ;-)

Det var en god fræk dag der havde budt på både Sex og Zumba og Sex igen.

I aften var der Zumba programmet igen så jeg er lidt forventningsfuld spændt på hvordan dagen ender ;-)

God onsdag til jer alle.

NEON Q



Ingen kommentarer: