mandag den 30. august 2010

Sommersex

Nu summer det af sommer over matriklen - og der er mulighed for at sidde i solen, nyde varmen, fuglene, blomsterne, grill, samvær, sommersnakke og sommersex.

Jeg har siddet på terrassen i dag og nydt en hjemmearbejdseftermiddag mens jeg har været skiftevis seriøs og en smule liderlig i sommervarmen. En liderlighed der steg i takt med frække sms fra M. Og ikke mindst da han sendte en fra motorvejskøen på vej hjem - om hvor frækt det ville være at få suttet pik lige midt i blandt de andre lidelsesfæller i køen og lade dem misundeligt se på.

Normalt er tirsdag en dag hvor det er muligt at komme hjem fra arbejde og nyde eftermiddagssex med hinanden i et tomt hus, men i dag var børnenes fodboldtræning aflyst så eftermiddagssex var ikke muligt. Heldigvis havde sønnen lånt en ny dvd på biblioteket og efter en dejlig gang aftensmad gik han i gang med at se den. M kiggede på mig og rakte armen ud - kom vi finder et hjørne og gør noget ved det sagde han ;-)

Gøre noget ved det - jeg var helt klar og tog hans hånd og gik med.

Vi fandt et rimeligt ugenert sted i haven og startede med at kysse og kæle lidt. En hånd kom inden for skjorten og rørte, vorterne blev hårde, og jeg mærkede en temmelig stor og hård bule i M´s bukser.

Uhm skønt - og der var stadig stille på matriklen.

Han knappede mine bukser op, trak dem ned og med et greb vendte han mig med fronten mod væggen og lod sin pik finde vej op i min våde fisse. Jeg lænede mig godt ind mod væggen og nød hvert eneste stød han gav. Jeg var klar og havde været det længe, nød at mærke ham og nød at mærke orgasmen der kom lynhurtigt. Jeg nød sommervarmen på min arm og nød at stå i øjeblikket med en stiv pik imellem benene og lytte til hans stønnen, blandet med lydende i haven.

Det var frækt, skønt og lidt pirrende at stå der med mulighed for at blive set af naboerne gennem hækken, ganske som hvis jeg havde været med i motorvejskøen tidligere i dag. M trak sig ud og mens vi rørte ved os selv og hinanden kunne jeg se hans bevægelser signalere at han var tæt på.

Jeg havde lyst til at lade min mund finde hans pik og nyde hans sprøjt, men lod ham i stedet komme i kæmpesprøjt mens jeg så på. Det var frækt og skønt at se - og så må mine læber vente nogle timer endnu inden de kan mærke hans store stive pik - først er der lige en sommeraften der skal nydes og et Sct. Hans bål der skal tændes.

God Sct.Hans aften til jer og nyd jeres sommersex ;-)

NEON Q

Ingen kommentarer: