søndag den 15. august 2010

Fræk fredag 28 september 2007 ;-)



Den startede jo egentlig allerede i aftes efter midnat. Skønt at smutte i seng sammen - ligge i ske og lade det udvikle sig stille - egentlig være trætte men alligevel have lyst til hinanden - og så ventede der jo en weekend forude - så hellere elske end sove :-)

At vågne tidligt en fredag morgen og have svært ved at slippe dynen og M´s favntag - og vide at der venter en delvis fridag forude, når børnene og kæresten er sendt afsted i skole og på arbejde. Det er da skønt.

Eller dvs. fri, når der lige er klaret et par timers arbejde, så det skynder jeg mig at få klaret.

I arbejdstasken ligger også "Tidens Kvinder" og venter. Jeg købte på vej hjem i går, det kom lige frisk fra trykkeriet, og nu har det ligget godt gemt der og det er på tide at det får set dagens lys.

Uh - jeg har da fortjent nydelse og afslapning - glæder mig allerede til erotiske fortællinger og læsning af dette nummers tema - pigesex.

Så jeg hopper af tøjet under dynen igen - læse lidt og bare slappe af - nyde at tiden er min, nogle timer endnu.

Nyder læsningen - tænker frække tanker alt imens jeg nyder erotiske fortællinger og spændende pirrende artikler om menenskers forskellig lyst og forhold til egen seksualitet.

Slumre hen med tankerne kredsende om dette ;-)

Skønt at vågne op, tage et langt lækkert bad, have god tid til sig selv - har virkelig fortjent denne fridag synes jeg selv.

Men dagen skal ikke bruges på mig alene.

Om lidt kommer børnene hjem og så skal de mærke at deres mor er der til at tage imod dem....

Neon Q




Ingen kommentarer: