søndag den 15. august 2010

Hverdagserotik - torsdag 27/9-07



Blogs breder sig som ringe i vandet :-)

Det lader til at vi åbenbart har fået et par profiler til at blogge også. Dejligt. Skønt at være med til at skabe positive spiraler. At påvirke den ret gode stemning, der er her på dk-sex i øjeblikket. Vores private blogliste fra tidligere er nu opdateret - giv os lige et praj, hvis i har fået øje på andre profiler vi har overset ?

Men en dejlig stemning, der er her på dk-sex - vi nyder stadigt, nej - vi nyder vist mere og mere at være her og bruge vores tid, efterhånden som vi begynder at lære nogen at kende, at komme ind i nogen sammenhænge, at begynde at kunne guide andre nye brugere lidt på vej.

Og så er der gud-hjælpe-mig nogle som er begyndt at referere til vores billeder som gode eksempler :-)

Skægt som ingenting bliver som man havde forestillet sig at det skulle være. Dejligt at vores ballast gør det muligt for os at lade os føre med. At vi er i stand til at lade os forføre og lokke med ud på små sidespor ;-)

(og her må jeg lige rette dig Q - at give udtryk for at vi ikke kan diske op med erotiske historier hver dag - at vi er nødt til at skubbe de erotiske tanker til side for at hellige os de virkelige og alvorlige ting ???)

Sådan er det jo ikke og det ved du også godt :-)

Men nogengange er energiniveauet bare så lavt, at vi ikke overkommer at videreformidle det. Vi har erotik i alting. Jeg kan stort set ikke huske en dag (udover forretningsrejser og ferier) hvor jeg ikke har været online og hvor vi ikke har snakket om vores erotiske univers - kan du ???

Tag nu for eksempel i tirsdags. Der blev jeg lige fanget her på dk-sex i den private chat af den mest charmerende, søde, lækre, flotte og dejlige pige. Utrolig velformuleret og nærværende. Utrænet i chat, som jeg jo er, var jeg ikke helt sikker på hvad jeg kunne skrive og hvor tæt man må komme.

Men jeg fik da åbnet hendes galleri samtidigt og lod blikket kæle for hendes smukke krop på hendes profils billeder, mens vi chattede "pænt" som man jo skal, hvis man er gentle. Og wauw for en fræk film hun har lavet :-)

Og det satte sig altså fast i underbevidstheden. Selvom vi begge var megatrætte og faldt hurtigt i søvn, så endte vores dag jo med, at vi begge næsten vågnede midt om natten, eller snarere elskede mens vi stadig halvsov. Og da du fortalte mig om din urolige nat om morgenen, så vidste jeg at vi havde haft det på samme måde :-)

Lidt for trætte midt i ugen på grund af for lidt søvn og (måske) lidt for meget dk-sex !!!

Din drøm handlede om den byggegrund vi kigger efter. Og grundig som du jo er, så havde du tjekket hvem der ellers havde købt grunde på vejen. Og alle naboerne var profilnavne fra dk-sex. Profiler vi har et godt øje til og er i dejlig fræk kontakt med.

Sikke nogle vejfester vi får fremover, siger jeg bare ;-)

Eller hvad med i onsdags, hvor din frække chatveninde pludselig poppede op på MSN. Jeg var igang med at flytte filer fra den gamle PC og over på den nye. Rimeligt tidskrævende. Men ikke mere end at jeg godt lige kunne kigge dig lidt over skuldrene og se at det første emne omkring foredrag og foredragsholdere ikke holdt i længden. I chatter så frækt og da du begyndte at sidde uroligt, fandt jeg lidt snurrebasser til dig :-)

Jeg synes det var utroligt pirende at læse med over din skulder og at hjælpe dig med at installere den lille sorte, mens jeg smagte lidt på dig. Smart trick hun har lært dig. Chatte og stimulere lidt samtidigt, stadig med begge hænder på tastaturet. (et lille tip - en trusse kan sagtens holde en dildo på plads mens du chatter og hvis du rokker lidt frem og tilbage i stolen, så bliver det vist ekstra dejligt ;-) ).

Også dejligt da hun opdagede, at jeg var dèr og beordrede dig op at stå, så jeg kunne tage dig blidt bagfra, mens i skrev. Det var skønt og frækt. Men filer flytter ikke sig selv. :-)

Ret fed og lummer stemning vi havde - jeg var totalt tændt, mens jeg fulgte med i din tilstand. Du var lettere liderlig. Og da du blev bedt om at tage mig i munden, siddende foran skærmen og hun beskrev hvordan du skulle stimulere mig med hænder, fingre, tunge og læber, indtil jeg eksloderede i munden på dig, da var jeg helt solgt. Det var vi begge. En ny og rigtig skøn, dejlig og fræk oplevelse - tak, søde :-)

I to, i er to alt for frække kvinder - jeg ville nødig have ansvaret for jer begge to på dansegulvet på et discotek - så ville i sætte hele huset i brand - men jeg klarer gerne jer begge to i en dobbeltseng, for jeg har nøglerne til vores håndjern :-)

Men erotik i hverdagen det var det. Og stort det var det også. Selv for en helt almindelig onsdag ;-)

Måske er det chat-værk ikke er så dumt endda - teach me, tiger ... please ;-)

Knus og frække kæmpekram
NEON M

Ingen kommentarer: