mandag den 30. august 2010

Blondes with tight pussies have more fun......

Og jeg har det bestemt sjovt og det er helt min egen fortjeneste. Og M´s måske.

Jeg har for efterhånden meget længe siden erfaret at mit bidrag til et godt knald , et godt sexliv, en dejlig oplevelse med min kæreste kun bliver bedre for mig selv, når jeg selv gør en indsats. Og den indsats er meget lille i forhold, til alt det gode der kommer tifold igen - jeg har et sexliv med superskønne orgasmer og jeg nyder det hver eneste gang vi elsker og min kæreste nyder, at lade sin hårde, store stive pik omslutte af en veltrænet, våd, stram og villig fisse.

Min indsats består i daglig benhård træning af min vaginale muskulatur og den træning har bestemt også været med til at give mig et meget bedre sexliv med årene, især efter at jeg også er begyndt at træne med to små søde elskovskugler, der bliver brugt flittigt.

Mine orgasmer er blevet større og intensiteten af dem er næsten ubeskrivelige, bedre og markant anderledes både pga. af kæresten men også efter brug af de kugler. Og jeg vil nødig være dem foruden.....og det tror jeg heller ikke M vil !!!

Elskovskuglerne er eminente at bruge til den daglige træning, når græsset skal slås, når der skal gåes med den hund vi ikke har eller når huset skal støvsuges. Og på den måde bliver dette også en fornøjelse. Og når jeg finder støvsugeren eller græsslåmaskinen frem sender M et lille fræk blik til mig og ved hvad han har i vente, han kender nemlig til min lille træningshemmelighed.

Når jeg ikke bruger kuglerne har jeg små huskeregler for at hjælpe mig selv med det, når jeg holder for rødt lys, tæller jeg og kniber sammen, køen i Føtex bruges også, ligesom køen på E 45 er et godt sted for den daglige træning - så de behøver ikke at udvide den med flere spor for min skyld.

Og jeg mener faktisk at enhver kvinde med respekt for sit sexliv og sin mand burde gøre den lille indsats det kræves - nemlig at holde sig selv ved lige, det kræver ikke den store indsats, men den er givet godt ud.

Jeg har en sød chatveninde, der indimellem bruger sine, når hun tager cykelturen til arbejdet - det tror jeg bestemt ikke kan anbefales da jeg tror at både koncentrationen og trafiksikkerheden er i fare for at ryge sig en tur ;-)

Så piger og kvinder hank op i jer selv for jeres egen skyld og få gjort noget ved det - pikken blir meget større af det.... og så er det jo ikke helt skidt ;-)

Også har vi også et lille ekstra krydderi til i vores sexliv her i den søde juletid qua de små ting, jeg dagligt hiver ud af julekalenderen med stor fornøjelse, lige nu er samlingen af fornøjelser blevet udvidet med tre kondomer, hvoraf der stadig mangler at bliver brugt to, en hoppende tissemand, et sæt kærlighedskugler, et par frække hvide g-strengs trusser, et sæt lyserøde håndjern.

Så hvis der skulle sidde en enkelt eller to med et godt forslag til hvordan dette kan bruges, tager jeg gerne imod gode ideer......

Frække kram fra

Neon Q

Ingen kommentarer: