søndag den 15. august 2010

Søndag d. 7 oktober 2007

Og det blev en rigtig skøn weekend, da vi var parate til at gå igang med den.

Jeg sidder og tænker tilbage på og ser weekendens oplevelser igennem igen i små glimt, der popper op på nethinden.

Det har været kulminationen på en uge hvor vi har fået talt sammen om mangt og meget, hvor vi har udfordret og udforsket hinanden.
Og måske også fundet ud af ting vi ikke kendte til i forvejen.

Jeg er blevet opmærksom på sider af mig selv, der er blevet fortrængt og har mærket efter og følt på, hvordan jeg egentlig går og har det.

Tænkt på hvor nemt det er, at springe over hvor gærdet er lavest, hvor nemt det er at glemme, udsætte eller fortrænge ting jeg jo inderst inde godt ved ikke skal være sådan.

Og tænkt på at det tit bliver sådan, at vi sætter forventninger op for os selv eller andre som vi alligevel ikke lever op til.


Men i denne weekend er forventningerne blevet indfriet.

Lørdag skulle vinkælderen fyldes op, og vi ville lave en ekstraordinær tur ud af det - en tur vi kunne se tilbage på og tænke på med glæde. M havde fundet et supersejt sted hvor der var plads til både sex og billeder.

Tænkte at jeg havde lyst til at se ekstra godt ud på den biltur - og matche kæresten rigtig godt.

Så efter et lækkert bad med alt hvad der hører til for at føle sig rigtig kvindelig og attraktiv gik turen til lingeriskufferne og klædeskabene.

Ej hvor blev jeg lækker - fræk i tøjet inderst som yderst - fræk pirrende duft også - ja selv tankerne var frække ;-)

Klar til turen og klar til at tage afsted. Og hold da op en lækker mand der stod der, klar til at tage mig med - jeg blev helt blød i knæene.

Ind i bilen og afsted - gode samtaler undervejs og en lille powernap til mig efter en lang vågen nat.

Indkøb ved grænsen og ud til M´s location - og neej, hvor var det flot - og frækt - at stå på en mørk parkeringsplads kl. 23.00 og blive nydt, tirret, pirret og fotograferet.

Ind i bilen igen og klar til at køre videre - dejligt at sidde og have frække tanker og lyster - elsker at sidde i min bil - her er ingen afbrydelser og M ved siden af og med i det hele.

Dejligt at køre og røre lidt imens - frækt at han bliver tændt af det - frækt at ingen udover ham kan se hvad der sker i min bil - ind på næste rasteplads - og fortsætte.

Det blev en lang aften - hjemme kl. 03.00. Billederne over på pc`en og nu kan jeg gå og glæde mig til den dejlige historie som M sikkert laver ud af de billeder ;-)

Sove længe søndag - uhm skønt at nyde sengen og dynen uden at skulle skynde sig, vågne lansomt og stille op.

Indtage nyhedederne i sofaen - høre M vågne op - høre ham sige at han har lyst til at elske - gå og vente - selv have lyst og endelig høre ham sige: "Jeg går i bad nu - vær klar om 10 min".

Og jeg var klar - klar til ham - elske med ham i fred og ro, længe og ligge og nyde hinanden, dase i hinandens armed bagefter, tale om ugens og weekendens oplevelser...

Dejligt at være tætte og forbundne igen

Og se frem mod nye oplevelser i ugen der kommer..........

Mange hilsner

Neon Q

Ingen kommentarer: