mandag den 30. august 2010

At komme for sent på arbejde en fredag morgen ;-)

Opdateret 16-12-2007 01:46

.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*: ._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:.

Vi kom altså alt for sent i seng torsdag aften ???

Mailede og chattede frækt på dk-sex og MSN. Og det blev alt for sent. Igen. Vi skulle til julefrokost begge to fredag aften og havde en plan om at komme tidligt i seng, så vi var friske til det. Men det gjorde vi altså ikke. I stedet for at elske med hinanden og sove dejligt bagefter, brugte vi tiden på at gejle os selv og hinanden op online. Så da vi endelig kom i seng var vi bare dødtrætte og faldt omgående i en dyb søvn, med armene om hinanden.

Med det resultat, at vækkeuret måtte kime og larme i over en halv time fredag morgen, før det fik os ud af sengen. For vi vågnede begge langsomt men fuldstændigt liderlige og parate til blid morgensex, mens vi lå i ske. Trussen lidt ned og pikken indenfor i den fugtige, varme, bløde hule. Bare lige lidt. En hånd om et sitrende bryst for at lege med hendes dirrende stive brystvorte med to fingerspidser. Skønt og varmt og dejlig måde at vågne på. Men vækkeuret kimede videre. Og larmede. Og kimede.......

Åhh, for fanden da også .... kunne virkeligheden virkelig ikke vente længere ..... damn !!!

Nå. Op og gøre klar til at tage på job. Vær nu voksne !!!

Mens jeg børstede tænder, hørte jeg støn fra brusenichen. Troede hun nød de varme stråler plaske nedover kroppen. Det gjorde hun også. Med lukkede øjne og den ene hånd på brystet og den anden i skødet. Goddammit, men jeg havde altså bare så travlt. Børstede tænder. Så nu måtte hun da snart blive færdig med det bad. Var helt fortryllet af at se hende nyde sig selv. Forkæle sig selv. Hun kunne heller ikke slippe nattens drømme og torsdag aftens opladning ?

Forsøgte at ignorere det ved at gå ud af badeværelset og begyndte at pakke sportstasken. Fandt tøj frem. Og nu lukkede hun for vandet igen og begyndte at frottere sig. Min tur til morgendusch. Jeg forsøgte at lade som ingenting, selvom jeg var tændt. Det kunne hun godt se på mig. Men jeg fik vasket hår og begyndte at vaske kroppen. Da jeg kom til pikken, så stod den igen strunk og stiv og bad nærmest om at blive kælet for.

Jeg havde ikke tid, men der var ikke rigtigt andet at gøre. Den krævede action og det skulle være NU. Jeg var nødt til at gøre det hurtigt. Hun havde i mellemtiden fået tøj på og manglede kun at tørre håret, inden hun skulle ud af døren. Hun havde også travlt. Men hun stoppede op og kiggede på mig inde i brusenichen. Kiggede på det jeg lavede og så liderligheden lyse ud af mine halvt lukkede øjne.

Hun kunne godt se, at det var absolut nødvendigt for mig, selvom det er længe siden jeg sidst har spillet pik. Jeg vil hellere gemme al saft og kraft til hende, så det er altid i yderste nødstilfælde, at jeg tilfredsstiller mig selv. Og det var det altså nu !!!

Jeg vendte mig om og blottede mig foran hende, mens jeg spillede videre. Hun tog sin hånd ind under mine våde nosser og klemte dem blidt. Holdt om dem med sin ene hånd. Varmede dem. Jeg bad hende trække cowboybukserne og trusserne halvt ned på benene, sprede dem og røre sit skød igen. Fingerkneppe sig selv, mens hun holdt under mine tunge nosser og kiggede på min store og stive pik. Det gjorde hun og det var frækt at se på. Blev misundelig på fingrene i hendes stramme og dejligt våde hule.

Hun vendte sig om, bukkede sig forover med numsen mod mig og stillede sig i position. Inviterede og hjalp mig indenfor. Jeg holdt om hofterne med mine våde hænder. Var ligeglad om hun blev våd af bruserens varme plask på min overkrop. Skulle have tilfredsstillelse nu. Holdt om hendes hofter og bankede den dybt og langt op. Længe. Førte den helt igennem, var i min egen verden. Og kunne mærke forløsningen var på vej, byggede sig op som en bølge og blev større og større.

Jeg vendte hende om igen og bad hende tage den i munden og lagde begge mine hænder omkring hovedet og kneppede hendes varme skønne mund, tunge og læber. Lod hende smage sine egne safter. Åhh, så godt og frækt det er. Trak pikken ud igen og tog over med begge hænder og kunne mærke, at det snart kom buldrende. Flere dages opsparing. Bad Q tage pikken i munden igen og tage imod.

Åhhh. Stønnede højlydt og tømte mig i mange lange gode sprøjt i hendes mund. Så meget, at hun ikke kunne have det. Ikke kunne sluge den store mængde sæd, så hun åbnede munden let og lod det løbe udover min pik igen og nedover nosserne. Det dryppede på gulvet og løb ned af mine inderlår.

Da hun havde suget mig helt tom, rettede hun sig op, stadig med hånden ved fissen og gav mig et rigtigt vådt kys, hvor hun med tungen skubbede en lille klat af min egen sæd over i min mund. Frækt. Smager skønt ;-)

Jeg troede det ville hjælpe mig til at være fokuseret resten af dagen på alle mine gøremål. Men sandheden er at jeg stadigvæk var smaskhamrende liderlig resten af fredagen og faktisk bare gik og ventede på at komme tæt på min dejlige frække kæreste igen. Det kunne ikke lade sig gøre før efter midnat og det er en helt anden historie :-)

Men oplevelsen under bruseren fredag morgen var bestemt værd at komme 10 minutter for sent på arbejde for - men jeg løj alligevel overfor chefen og gav trafikken på motorvejen skylden.

Igen ;-)

NEON M

.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*: ._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:.

Ingen kommentarer: