søndag den 15. august 2010

Og heller ikke meget erotik i det her indlæg



Har brugt det meste af dagen under dynen - ikke for at udleve de store seksuelle fantasier eller for at have store frække og dejlige oplevelser med manden i mit liv ;-) men har forsøgt at bekæmpe en irriterende feber og ondt i halsen - og ja jeg tror det er lykkedes for mig - så nu er det hermed bestemt at jeg starter frisk igen imorgen tidlig.

Dagen har ikke budt på meget erotik - men til gengæld på så meget andet skønt og dejligt - et af børnene i huset havde fødselsdag og det er blevet fejret efter alle kunstens regler - i morges kl. alt for tidligt med morgensang og rundstykker og igen da alle var samlede igen - dvs. der manglede et par stykker der var til landskamp - og den blev også godt vundet :-)

Og forøvrigt blev jeg ringet op i dag af rengøringsdamen - der lige ville sige tak for blomsten til hendes 60 års dag i går og også lige ville høre om vi havde glemt hun kom i torsdags;-)

Ja og så var der også et par søde sms´er og et par opringninger til og fra M, der gjorde dagen under dynen lidt mere skøn:-)

Neon Q

Ingen kommentarer: