mandag den 30. august 2010

Et dejligt døgn efter en anderledes uge

Opdateret 18-10-2008 00:29

Åh jeg går rundt og føler jeg svæver på en dejlig sky af mæthed og forløsning :-)
M har været væk den sidste uges tid og nærmest uden for rækkevidde, dels p.g.a. afstanden og tidsforskellen til Grønland og dels en defekt mobiltelefon. Men i aftes, nej det var vel snarere i nat, skulle han ankomme til Århus Hovedbanegård og jeg havde lovet at agere taxachauffør. Ej, hvor var det dejligt at se ham igen og jeg blev helt varm og blød indeni da han kom ud af toget. Vel hjemme igen i et dejligt varmt hus sad vi lige og talte lidt sammen, inden vi lidt trætte blev enige om at gå i seng for at sove. Skønt at lægge sig under dynen og mærke sin mand lægge armene om en, falde afslappet hen og på nippet til at falde i søvn begge to. Og mens vi ligger der i ske med hinanden mærker jeg lysten til ham være der igen, en lyst jeg har gået med hele ugen og samtidig mærker jeg hvordan han trykker sig mod min numse og jeg kan mærke hans stive, rejste pik mod mig, hænderne der kærtegner mine bryster. Trusserne bliver taget af og jeg spreder benene let og lader ham glide indenfor - der bliver ikke sagt meget men ord er heller ikke nødvendige - bare det at mærke, føle og fornemme hinanden. Vi elskede længe, jeg satte mig op og gled ned over hans pik, red den længe inden jeg vendte mig om og lagde mig på maven og han gled ind bagfra mens han lod bevægelserne øges i styrke og hastighed - og jeg oplevede en forløsning og en glæde, en kæmpeorgasme lige inden M trak sig ud , jeg vendte mig om og nød det sidste af hans kæmpe sprøjt, lod munden nærme sig og nød smagen af de sidste dråber. Bagefter puttede vi sammen under dynen og faldt i en dyb dejlig søvn. Vågnede glade ved vækkeuret og tog opstemte afsted til arbejdet.

I eftermiddags mødtes vi hjemme og smuttede i seng igen. Ville lige nyde varmen, et børnetomt hus og begyndelsen til weekenden. Vi lå tæt, nød hinandens hænder, berøringer og inden længe vendte jeg mig og fandt M´s stive pik, suttede og slikkede den længe, nød fornemmelsen af den mellem mine læber, nød at bruge tungen og hænderne, arbejdede længe. Lyttede til M´s tilfredse suk og støn og inden længe satte jeg mig op og lod hans stive pik glide langsomt og stille op i min våde og stramme fisse.

Jeg red pikken længe og nød hver eneste bevægelse, nød hænderne der rørte min krop og inden længe kom jeg i en stor bølgende og kæmpe orgasme der bare kom rullende. Blodårerne bankede i tindingen og jeg havde lyst til meget mere af ham - nød at han fortsat bevægede sig ind og ud, ind og ud.

Jeg vendte mig om på siden, skød numsen lidt tilbage mærkede igen M´s pik der fandt vej ind i min våde varme hule. Åh, det var så skønt - kunne godt mærke at vi begge havde meget lyst og lyst til at have tiden efter endnu en travl periode. Og inden længe kom jeg igen. Og jeg nød bagefter at se hvordan M kom i lange store sprøjt ud over os begge. Vi faldt i en kort dyb søvn inden vækkeuret ringede og M skulle ud af døren igen - men vi havde en dejlig eftermiddag og jeg glæder mig til en hel weekend med tid til meget mere ....... ;-)

NEON Q

Ingen kommentarer: