mandag den 30. august 2010

På vej mod ......

Opdateret 13-02-2008 16:26

Sidder og tænker over de sidste dages snakke med M, snakke der kun lige er begyndt og slet ikke færdige endnu. Snakke om tanker, følelser, lyster, seksualitet. Nye tanker der er i deres spæde begyndelse og måske på vej til at blive omsat til handling. Tanker der er taget hul på via impulser, ord fra andre mennesker, ord som vi relaterer til og som giver mening for os. Ord der er brugbare i forhold til at pirre vores lyster og måske lidt gemte eller ukendte fantasier, da der pludselig lyder et ”bip, bip” fra mobilen.

”Kom op i soveværelset igen, Q, jeg skal bruge dig, NU. ”

Jeg går op af trappen – tænker på hvad der skal ske, så mange tanker der kan tænkes når 12 trin skal tages. Men mærker min spænding og mærker, at jeg med et er klar til at tage imod uanset hvad der skal ske eller som jeg når at tænke på kan ske.

Jeg går ind i soveværelset.

I sengen ligger M nøgen og med en stor stiv pik, der er klar til mig og som jeg har ubeskrivelig meget lyst til at sætte mig op på og nyde. Jeg begynder at tage den ene støvle af. ”Behold dem på og sæt dig og sut min pik” lyder det. Jeg gør som han siger, tager hans stive hårde pik imellem mine læber. Sutter, slikker hans pik og kæler for hans nosser. Han ligger på ryggen, nyder det kan jeg høre på hans støn. Jeg sutter og slikker. "Lad din hånd glide op og ned af min pik og sug hårdere”. Jeg gør igen som han siger. Nyder at tage imod hans befalinger. Nyder at han nyder det. Mit skød er varmt, vådt og fugtigt. Har lyst til at blive rørt. Det dunker. Men når ikke at gøre andet end at tænke på at røre mig selv inden jeg hører ”Rejs dig op, stil dig ved kommoden, spred benene, vend ryggen til og lad din røv stritte". Jeg gør som han siger og nyder lyden af klarheden og tonen i hans stemme.
Han rejser sig, stiller sig bagved mig, trækker g-strengen lidt ned og presser sit lem ind i min våde, varme hule. Jeg er liderlig har lyst til at mærke hans pik glide helt i bund. Han bevæger sig hurtigt og hårdt og bliver ved. Jeg kan høre på mine egne støn, hvor meget jeg nyder det. Mærker på M at han nyder det. Jeg nyder at blive brugt, udnyttet for at opfylde hans lyst og nyder at mærke hvor stor min egen lyst til det her er.

”Sæt dig på knæene på sengekanten” lyder det fra ham. Jeg gør igen som han siger og har en voldsom trang til at mærke ham trænge ind igen. Fornemmer at han nærmer sig. Mærker hans pik imellem mine lår på vej ind mod min hule. Han bevæger sig hårdt og hurtigt. Der kommer ingen ord, kan mærke hans lyst, hans liderlighed og hans stive pik i min meget fugtige og varme fisse. Kan mærke hvor tæt jeg er på at opnå orgasmen, jeg stønner højlydt af nydelse. Det er rigtig skønt. Og jeg hører de næste ord der kommer. ”Læg dig på siden og spred benene lidt, så jeg kan komme til”. Jeg lægger mig på siden, spreder benene og trækker trusserne lidt længere ned. M bøjer sig ind over mig, knepper mig hårdt, tungt og dybt med sin store stive hårde glatte pik. Jeg er så tændt at orgasmen bølger i mit skød og jeg bliver forløst i det øjeblik jeg mærker hvordan han pumper sig tom i mig og falder sammen. Han trækker vejret dybt – der bliver ikke sagt flere ord – men det sidste han siger, er: ”Tak og gå så ned og skriv et blogindlæg.”

Jeg går ud af soveværelset med en tilfredsstillelse og et smil på læben samt en glæde over at vi er på vej med små skridt til at finde ind til kernen af de sidste dages snakke. Snakke og samtaler om det at underkaste sig, det at lade sig dominere, det at blive brugt af en mand og det at han vil bruge mig til at tilfredsstille sin lyst og til at udleve mine fantasier og tanker om det at blive udnyttet som et led i min egen seksuelle udvikling og hans.

Neon Q

Ingen kommentarer: