søndag den 15. august 2010

Jeg er simpelthen tosset med den kvinde ;-)




Er der da ingen grænser for hvor dejligt og skønt vores sexliv skal eller kan være ... åbenbart ikke ... så må jeg jo bare tilpasse mig og udfordre min egen og hendes fantasi og nysgerrighed ;-)

Ikke at det skal lyde som om jeg klager - tværtimod ;-)

Men det er altså en smule svært, at koncentrere sig når hun er i nærheden. Det er altså ret nemt, at gætte hvad hun tænker, når hun sender mig det smil eller det blik.

Så ligesom for at få lukket munden på hende, skrev jeg en sms til hende "Jeg ville såmænd tage dig i Bruuns Galleri, hvis det skulle være ?"

2 sekunder efter kom svaret "Deal"

Kort og præcist.

Sådan er hun - ikke så meget slinger og ikke så meget pjat.

Må hellere lære at overveje om det egentligt er noget jeg selv tænder på, før jeg foreslår en ny leg, næste gang ???

Men det er det heldigvis - at have sex usædvanlige steder er altså knaldhamrende frækt. På motorvejen, på rastepladser, i prøverummet i tøjbutikker, på hoteller, på stranden, i skoven, i haven, i garagen, i skuret og i indkøbscentre.

Vi har ikke prøvet alle steder endnu, men det er nok bare et spørgsmål om tid. Der er sikkert 1000 andre gode steder, men jeg kan som sagt ikke koncentrere mig lige nu !!!

Jeg er simpelthen tosset med den kvinde !!!

NEON M

Ingen kommentarer: