søndag den 15. august 2010

5/10 Og i aften scorer jeg hende igen - om lidt....

Er lige kommet hjem. Hård og lang dag på kontoret. En sag der skulle klares. Forsømmer ikke noget. Q er til fodboldafslutning i aften og kommer først kl. 22. Dejligt lige at arbejde uforstyrret uden telefoner og kollegaer.

Vi havde sexfri aften igår - var bare trætte og har virkeligt glædet os til den her weekend. Har besluttet, at den skal stå på afslapning og genopladning. Altså indimellem dejlig sex og optagelse af en ny rulle film. Glæder mig til at se om billederne bliver lige så gode som jeg håber !!!

Det har været en mærkelig og vildt dejlig uge - den har virkelig rykket nogle grænser i vores tanker - dybe og gode snakke. Der er problemstillinger der først forstås, når man står og skal til at tage en beslutning i fælleskab. Man kan tro så meget i fantasien, men der er væsentlig forskel i forhold til at føre sine tanker ud i livet.

En beslutning der kan få fatale følger, hvis vi ikke håndterer det rigtigt. Og en beslutning der kan vise sig at være det vigtigste skridt i vores sexliv, siden vi gik live på dk-sex. For siden den tid har sex fået en helt anden plads på vores dagsorden.

Skønt at vi er enige og har de samme betænkeligheder og de samme frække forvetninger og fornemmelser ;-)

Og fornemmelser fik jeg, da jeg modtog den her SMS på arbejdet kl. 18:

Hej skat

Jeg håber du er klar i aften.
Jeg har den vildeste lyst til
dig og er ved at være
desperat ;-)

Ja, og våd.

Det banker og hamrer og bare
det at høre din stemme i tele-
fonen, var næsten ved at få mig
til at komme.

Knus og frække kram fra

Din Megalystne kæreste


Sødt af hende. Og jeg er klar om lidt.

Har tændt 18 lys i hele huset, startende i entreen, hvor der også står et godt glas rødvin til hende, når hun kommer hjem og sluttende i soveværelset omkring sengen. Jeg har tændt op i brændeovnen, så huset er dejligt varmt på den fede måde og nu vil jeg gå i bad og glæde mig til at møde hende nyvasket, velduftende og barberet. Blød og glat, som hun kan lide det ;-)

Og imens vil jeg irritere hende lidt mere, ved at blive ved med at ignorere hendes frækkere og frækkere SMS`ere ;-)

Jeg er bare SÅ heldig :-)

Knus, NEON M

Ingen kommentarer: