mandag den 30. august 2010

Sex og maling

Opdateret 27-03-2010 21:37

Jeg har malet døre i dag, ikke at det er interessant for DK-SEX at høre om, hverken i chatten eller i et blogindlæg. Og det vil jeg heller ikke fortælle mere om herinde, her handler det om sex, det andet hører til i min statusopdatering på Facebook.

Jeg vil meget hellere fortælle om, hvad der sket mellem maling af dør 1 og dør 2.

Var først faldet i søvn da fuglene begyndte at trille og synge tidligt i morges – havde en dejlig nat som jeg gemmer beretningen om, til et senere blogindlæg, men alligevel havde natten en god indflydelse på det, der skete mellem dør 1 og 2.

Jeg havde taget mig et lækkert bad, havde brugt god tid under bruseren, nød stadig resterne af nattens liderlighed sidde i kroppen. Jeg hoppede i arbejdstøjet, lækkert lingeri og en hvid opknappet skjorte. Fandt malergrejet frem og gik i gang. M var lige stået op, havde sat sig med kaffen foran sin pc, lige foran hvor jeg gik og malede. Kunne mærke på hans kys, lette berøring og se på hans frække smil at han også var mærket på den gode måde af natten.

Han satte sig ved computeren. Jeg fulgte med over hans skulder mens jeg malede og imens kunne jeg fornemme bølgen af liderlighed strømme igennem min krop igen, og den blev ikke mindre af at han sad og surfede rundt i frække billeder og film. Da jeg var færdig med dør 1 satte jeg mig hen sammen med ham, kiggede mere over skulderen på ham og begyndte at røre ved mig selv, strøg en hånd ind under arbejdsskjorten, og kunne ane ud af øjenkrogen at han sad og kælede for sin pik, der voksede og blev større. Vi sad længe og rørte, kiggede og så rejste M sig og ville tage et bad, og spurgte om jeg ville være med bagefter.

Om jeg ville !!!

Jeg gik i soveværelset og fandt den store sorte kuffert med sexlegetøjet frem, mens jeg kunne høre M under bruseren. Jeg fandt en perlevibrator frem og lagde mig på sengen foran spejlet. Jeg var våd, tændt og klar til sex igen. Jeg legede med mig selv alt imens jeg nød min kvindelighed i de store spejldøre overfor sengen, nød at vide at min frække mand stod under bruseren og formentlig rørte videre så han var klar til mig, når han kom ud af badet. Han plejer at intimbarbere sig hver lørdag formiddag.

Jeg lukkede øjnene mens jeg rørte og kunne høre hvordan bruseren blev slukket, hørte håndklædet blev taget ned af knagen og kunne høre ham gå rundt i badeværelset. Stadig med lukkede øjne fornemmede jeg ham komme nærmere og stå og se på mig, der lå på sengen – jeg hørte ham gå ud af rummet – jeg fandt et blindfold frem og nød fornemmelsen af, kun at kunne fornemme hvad der skete – uden at kunne se. Jeg legede videre med vibratoren – og mærkede M komme nærmere. Han kom op i sengen til mig, jeg mærkede hans hænder på mine bryster, mærkede hvordan de gled hen over min krop og mærkede også fornemmelsen af hans pik, der nærmede sig mine læber. Jeg tog den mellem mine læber, suttede og slikkede, hænderne holdt stadig fast i vibratoren og jeg mærkede M´s hænder på vej mod mit skød, mærkede hans varme ånde og tunge glide ned over min mave og ned mod mit varme skød. Han slikkede og brugte sin tunge og satte sig overskrævs over mit ansigt. Jeg mærkede pikken glide imellem mine bryster alt imens jeg brugte tunge og læber på at sutte, slikke og lege med hans spændte varme kugler. Åh hvor jeg nød det – nød at fornemme uden at kunne se og uden at kunne åbne øjnene. Han lagde sig på ryggen og jeg satte mig overskrævs og gled ned over hans stive hårde pik og red den det bedste jeg kunne. Jeg mærkede hvordan blodet strømmede igennem mig – jeg gav mig fuldstændig hen og mærkede den første orgasme komme buldrende gennem min krop.

M bad mig vende mig om så han kunne tage mig bagfra. Han fandt ”The Cone” frem, tændte den og placerede den så den rørte mine spændte skamlæber og min lille perle og lod sin pik glide indimellem. Han kneppede mig hårdt og længe. Han fandt en lille dildo frem og førte den forsigtigt ind i mit bageste hul – åh det var skønt, jeg lå og lod mig tage, rørte ved han og han kneppede videre – jeg spændte i kroppen – fornemmede at noget stort var på vej, min krop var spændt, hovedet var spændt og pludselig blev jeg overmandet af en voldsom fornemmelse af skælven igennem hele min krop – jeg lod mig overmande af orgasmen, gav mig hen og nød det. M bad mig vende mig om på ryggen og så kneppede han videre, jeg kunne mærke at han var voldsomt tændt på mig også – det blev hårdere og hurtigere og pludselig stødte han pikken helt i bund for hurtigt at tage den ud igen og lade min sexliderlige krop oversprøjte af varm, våd sperm – jeg fornemmede det over hele min krop og vi faldt begge sammen og nød efterdønningerne bagefter.

Nu er jeg i gang igen med dør 2 og skal i gang med nr. 3 og imens går jeg og tænker på det overtrækschokolade der ligger i skabet i køkkenet, ikke at jeg vil fortælle om hvad jeg har i skabene – jeg vil meget hellere høre om hvordan jeg kan bruge det til en god gang chokolademassage eller til at lave en afstøbning eller noget lækkert overtræk på mine bryster ellers hans pik – måske nogen kan gi mig en god fræk ide, i chatten eller på bloggen ?

Kom frisk :-)

Mange frække lørdagshilsner

Neon Q

Ingen kommentarer: