mandag den 30. august 2010

Glæder mig til rejsen fortsætter........

Opdateret 19-11-2007 23:55

Besøg i en swingerklub ;-)

I fredags skulle det være - vi har igennem det sidste år talt en del om at det kunne være frækt at besøge en swingerklub - i begyndelsen var det vel egentlig kun tænkt som en del af en fræk fantasi, en fræk snak, uartige ord, der så siden har udviklet sig. Og efter at have fået svar på flere af vores usikre spørgsmål om det, turde vi kaste os ud i det - og det blev så i fredags.

Jeg havde det lidt som at skulle til en stor fest - og hvad er specielt kvindeligt inden festen går i gang - at få tjekket garderobeskabet og der er selvfølgelig ikke noget der kan bruges, så lidt nyindkøb må der til inden da - og da jeg fredag formiddag ikke kunne nå at netshoppe i mine foretrukne netshops begav jeg mig alene afsted til en af de lokale shops med erotisk udstyr som jeg kender fra nettet. (Pyha - lidt grænseoverskridende for mig at skulle gøre det alene - men jeg sætter mig i bilen og afsted).

Og sikke en modtagelse jeg får da jeg træder ind i butikken. Butiksejerens mand byder mig velkommen og præsenterer sig selv, fortæller om butikken, det firma de har der også arrangerer forskellige kurser og foredrag om sex, laver homeparties m.m.. Han er så åben og imødekommende, at jeg allerede efter 5 min føler mig helt afslappet og rolig over at være der. Jeg bliver vist rundt og begynder at finde de ting jeg på forhånd har valgt efter udvalget i netbutikken..

Og alt imens jeg finder frem og får hjælp, taler vi meget om mange emner, men hovedtemaet for samtalen er stadig sexualitet. Jeg får endda fortalt om mit parforhold, at møde en ny mand og være fuldstændig tændt på sit sexliv og får fortalt om vores kommende besøg i en swingerklub. Og er overrasket over min egen åbenhed overfor en total fremmed - og så en fremmed mand - men rammerne og samtalen har gjort mig tryg - og hvis jeg tør bevæge mig ud i det pulserende sexliv i en swingerklub om aftenen, tør jeg vel også indgå i en samtale om det om eftermiddagen.

Men mig ind i prøverummmet, med en hel bunke tøj og jeg starter fra en ende af - jeg er på et tidspunkt lidt i tvivl og jeg ser ingen anden mulighed end at spørge manden udenfor til råds - får et ærligt og brugbart svar - og så er aftenens lingeri på plads ;-)

Bagefter snuser jeg rundt i butikkens øvrige varer - alt imens jeg får fremvist de forskellige ting. Kigger på klokken og opdager, at jeg rent faktisk har brugt mere end en time i den butik. Ups - nu er det vist på tide, at jeg vender næsen hjem igen - så jeg kan blive færdig til klubbesøget.

Jeg glæder mig til at komme hjem, tage imod M, gøre mig smuk, lækker og klar til og for ham. Den mand jeg elsker og som jeg er klar til at rejse med på endnu et erotisk eventyr. Med ham ved min side vil jeg føle mig helt tryg ved det der venter forude - i aften og fremover...


Vi er parate til at tage afsted - undervejs i bilen får jeg lavet et billede på min nethinde som jeg gemmer på min indre harddisk - når jeg går i svømmehallen er jeg sammen med mange kvinder og mænd, der optræder i ligeså lidt tøj som det forventes i en swingerklub - når jeg er i svømmehallen kan jeg ikke vide om de tænker på sex - det forventer jeg de gør i swingerklubben - jeg holder fast i mit billede - og holder fast i det da vi ringer på den lille klokke. Jeg er spændt da vi blir lukket ind, jeg kaster et blik rundt på de mennesker jeg kan se og lytter med et halvt øre til den mand, der tager imod os.

Ind i omklædningsrummet, der står både mænd og kvinder der er ved at klæde om - hjælp fra svømmehalsbilledet igen - og vi er parate til at gå ind. Er faktisk slet ikke nervøs nu - vi sætter os i baren, bestiller en øl, i det fjerne er der en film der kører på et tv og der sidder en del mennesker rundt omkring. Mænd går forbi og der er også en del kvinder - jeg forsøger at se ligeså afslappet ud som jeg føler mig - rører lidt ved M griber hans hånd. En mand kommer og da han går forbi, mærker jeg en hånd. Åh nej - det er ikke lige det jeg har lyst til - men M fortæller ham, at det er vores første besøg og at vi gerne vil sidde lidt alene. Manden går videre - jeg vil gerne rundt og se det hele.

Vi tager hinanden i hånden og går lidt rundt - der er mange rum - har lyst til sex med M, det hele synes frækt og pirrende, vi går ind i et lille rum. Lukker døren - reglen er at når døren er helt lukket kan man ikke forstyrres - dejligt at kunne lukke den - jeg er helt tændt - har virkelig lyst til at elske - vænne mig til at være der - vi elsker på sengen i rummet - opdager at der står nogen og kigger ind. Troede jeg ville synes det er mærkeligt - men det føles rigtig frækt at vise sig frem - vide at andre nyder at vi har sex med hinanden - jeg er ganske naturlig og fræk - akkurat som jeg er, når vi elsker derhjemme.

Vi elsker et stykke tid - er tændte begge to. Vælger at gå videre i klubben. Vi er nysgerrige - vil se mere. Vi bevæger os rundt. Den mand vi afviste følger efter os. Jeg føler han går lidt for tæt på, han går lige bagved mig og jeg smutter foran M i den smalle gang. Han er ikke helt klar over hvad der foregår og jeg sætter farten lidt op. Vi stopper ved et vindue - ser at et andet par har sex bagved en rude - er nysgerrig - har ikke set et andet par have sex før IRL. Vi står lidt og kigger inden vi går videre.

Finder et nyt rum og nu har jeg lyst til M igen. Vi går ind elsker heftigt - det er vist lige det der skal til - at nyde hinanden igen, mærke hinanden og vi kommer begge to sammen i en heftig orgasme. Falder sammen på madrassen - ej skønt - nu er jeg her virkelig - vi ligger og slapper lidt af og går så ind i barområdet igen. Er tørstig og skal lige sidde lidt og komme til mig selv.

Vi taler, stemningen er afslappet og dejlig. Jeg er stolt over min kæreste og glad. han er den lækreste og flotteste mand i det lokale. Mærker kærligheden til ham boble i mig - mærker glæden over at vi vover gøre det sammen vi gør. Både i aften og i vores liv sammen i det hele taget. Sidder lidt - men jeg er nysgerrig på mere.....

Vi går videre - der er ikke så mange mennesker tilbage - finder et lokale med en briks akkurat som den man finder i lægekonsultationen. Har ofte når jeg har ligget i den hos lægen, tænkt på at det kunne være frækt at prøve at dyrke sex i sådan en - og nu er muligheden for det tilstede. Det skal prøves - ligger mig op og trækker M hen til mig - han sætter sig i stolen - jeg leger med mig selv foran ham - nyder at han nyder at se mig. Jeg mærker hans hænder og hans tunge røre ved mig. Åh jeg er våd, varm og mærker de første sprøj fra min orgasme, der kommer buldrende - kommer i lange sprøjt. Det er dejligt, skønt og forløsende at komme igen og igen.

Vi har slet ikke lyst til at stoppe - eller lyst til at gå hjem endnu.

Vi går videre til det næste lokale - undervejs tænker jeg at det ikke er sidste gang vi skal afsted - vi kommer ind i et rum, hvor der hænger en gynge. Forsøger at lægge mig op på den elegante måde - men det er lidt svært da den jo gynger stille frem og tilbage imens. M spænder mine hænder og fødder fast, ikke hårdt men blidt og stille. Dejlig fornemmelse at ligge der uden at kunne røre, kun blive rørt men alligevel vil jeg gerne have muligheden for at røre. Vi smiler til hinanden - et af de smil hvor jeg ved at vi nyder det sammen og tænker, at det her er en oplevelse af de fede ;-)

Nyder synet af M der er tændt, nyder fornemmelsen af hans pik, der glider langsomt ind, helt ind. Gyngen er med til at gøre nydelsen stor og jeg gynger frem og tilbage mod hans pik, der glider ind og ud. Fornemmelsen af tid er væk - indimellem tænker jeg på, at nu kommer der snart en og banker på døren for at sige at de lukker - men jeg skubber tanken væk igen. Jeg er tilstede der hvor jeg er ligenu - M flytter sig og kommer op og stiller sig foran mit ansigt - frækt at når jeg nu ikke kan nå ham med hænderne - må jeg benytte mig af læber og tunge. Får hans glatte, hårde stive pik i munden men jeg gynger stille frem og tilbage - han flytter sig igen og stiller sig imellem mine ben. Han sætter gyngen igang og vi kommer begge to igen - sammen.

Vi tager hinanden i hånden - ved at klokken efterhånden nærmer sig lukketid og vi går ind for at klæde om. I omklædningsrummet møder vi et smilende par, venlige og imødekommende og jeg tror at de er klar over at det er vores første besøg her. Jeg smiler tilbage, stolt og glad over at jeg er her og at jeg turde.

Og det var vores første besøg - det har været en fantastisk aften - fantastisk fordi vi var forberedte på det og ikke gjorde det impulsivt - fantastisk for mig fordi jeg var tryg og sammen med en der ville mig det bedste - og fantastisk at vise sig med M ude i virkeligheden for andre - og skønt at andre nød det de så. Og frækt at bevæge sig rundt blandt fremmede, næsten nøgne mennesker.

Jeg er glad for denne første gang. Jeg vil gerne aftsed igen, ikke for at dyrke sex med andre, men nyde den frække følelse og fornemmelse det er at dyrke sex blandt andre og mærke at andre har det på samme måde. Nyde at vise min kæreste og mig selv frem og nyde at andre gør det samme.

Hvornår det bliver er ikke til at sige - men en ting er sikkert - det bliver ;-)

Og når jeg sidder her i sofaen og genlæser min egen oplevelse af det, er jeg stadig glad for at vi gjorde det. Jeg er glad for, at vi når vi gør noget sammen, gør vi det efter mange overvejelser. Og gør det 100 %. At vi ikke kaster os ud i det bare for at gøre det - jeg er glad for at vi har den aftale vi har, om at det er legalt at trække sig ud og tilbage og sige stop, hvis det hen ad vejen viser sig, at det er anderledes end forventet eller at det bliver ubehageligt, fordi snakken omkring det i teorien nogen gange er nemmere end det at afprøve og udforske det i praksis.

Jeg kan mærke at jeg har flyttet mig lidt i forhold til at have sex i det "offentlige rum". Det er pirrende og frækt - men jeg kan også mærke at jeg skal tage små skridt og mærke efter - og indtil videre bliver det at have sex i en swingerklub noget jeg gør med M og måske, hvis det er nogen jeg er trygge ved, have sex ved siden af i det samme rum.

Dejligt var det ;-)

NEON Q

Ingen kommentarer: