mandag den 30. august 2010

En fantastisk kæresteweekend ;-)

Uhm, det har været en weekend med fræk nydelse, har nydt at være frække med hinanden, rigtig frække. Har nydt at tage frække billeder og film, slappet af i suiten på hotellet med hinanden, nydt samværet, været frække i tale, intime med hinanden og er rigtig tæt forbundne om fremtidige frække oplevelser.

Det er fredag eftermiddag, vi er parate til at tage på en velfortjent kæresteweekend. Kufferten er pakket med kamera, videokamera, lingeri, legetøj, mm. Vores sind er åbent i forhold til nye frække oplevelser med hinanden og ser frem til frække lege og et besøg i den lokale swingerklub, i den by hvor vi har indlogeret os.
Vi landede på hotellet sent fredag aften og nød et glas rødvin og lod skuldrene falde ned og lande helt afslappet i sofaen. Det havde været en lang begivenhedsrig uge, men vi havde delt fortroligheden om det der var sket og så frem til bare at dele weekenden med hinanden og krydre den med frække oplevelser.

Jeg smuttede i den lille sorte og greb dynen og satte mig i sofaen og så på de frække film og billeder M var så sød at finde til mig. Vi nød dem sammen mens vi lod trætheden overmande os. Jeg gik ind i sengen, smed tøjet og kravlede nøgen under dynen. Dejligt at mærke det kølige sengetøj smyge sig om min nøgne krop. Jeg faldt hurtigt i søvn men vågnede da M kom ind under dynen til mig. Han lod sine varme fingre glide ned over min krop og ind mellem mine lår. Jeg fornemmede dem mellem mine våde skamlæber og jeg greb ud efter den stive pik imellem hans ben.
Jeg rejste mig og satte mig op og gled ned over hans stive rejste pik. Den fyldte mig godt ud og jeg gled op og ned over den alt imens jeg nød at se nydelsen i hans ansigt. Jeg red ham længe og bagefter bad han mig lægge mig ned på ryggen, sprede mine ben så han kunne komme til at trænge ind i mig. Jeg nød hans bevægelser i min våde fisse, nød at det dunkede og nød at lade ham komme til. Til sidst endte jeg på alle 4 og lod ham tage mig bagfra. Skønt at blive kneppet hårdt for at ende i en kæmpeorgasme og da den havde lagt sig var det skønt at krybe ind mod hans varme krop og falde i en dyb søvn, mærkende hans stadigt dunkende lem mod mine balder.

At ligge i ske efter god sex er noget af det bedste, mærke tætheden og nærheden og vide at den anden er der også når man vågner op igen næste morgen.

Lørdag morgen vågnede vi ved vækkeurets kimen, forude ventede en skøn morgenbrunch, men inden vi stod op nød jeg at vågne ved at M´s stive pik trængte ind i min våde varme liderlige fisse. Vi elskede længe og stod så endelig op for at indtage energi, så vi var helt parate til resten af dagen.

Efter morgenmaden elskede vi igen. Det startede med leg i sofaen og vibratoren mens M tog billeder, så trak han af sine boxer og hans store flotte pik stod strunk og errigeret i fuld stand og jeg rejste mig for at gå over og glide ned over den. Jeg red den, mens jeg sad overskrævs på ham, mærkede hans hænder på min krop og nød at han trængte helt ind. Indimellem suttede og slikkede jeg på min pik, nød smagen og safterne af min egen fissesaft og af hans dråber af sædvædske. Søde dråber der pirrede mine smagsløg efter mere. Indimellem tog vi billeder af vores frække seancer. Resten af formiddagen og eftermiddagen gik med skiftevis søvn og sex, afslapning og snakke.

Om eftermiddagen fandt vi kameraet frem igen og tog billeder af forskellige frække seancer som vi gerne vil vise frem i den kommende tid. Efter endnu et bad elskede vi i sengen inden vi gjorde os klar til et introarrangement i den lokale swingerklub:

Frække dejlige weekendhilsner

Neon Q

Ingen kommentarer: