mandag den 30. august 2010

Eftermiddagsvækning og sms ;-)

Opdateret 02-11-2007 18:50

Jeg er lige kommet hjem efter en dejlig dag - glæder mig til at holde fri - og til at nyde M Hele formiddagen har vi sendt små beskeder til hinanden - svært at koncentrere sig så meget.

Men kl. 11.59 fik jeg denne sms:
"Jeg sover når du kommer hjem. Hvordan vil du vække mig."

Sikke en dejlig opfordring tænkte jeg og gik derefter igang med min vækkeplan

Sms 1:"Jeg vil vække dig som jeg slap dig i morges. Kravle ind under dynen til dig. Kæle for din nøgne krop, lade min mund og læber undersøge den og smage på den. Finde din pik, lege med dine nosser, sutte, sluge og slikke dem. Lade min mund og læber lege videre med pikken."

Sms 2:"Lade dig vågne stille. Lade dig ligge på rygen mend jeg sætter mig op og langsomt lader min våde fisse glide ned over og omslutte din hårde stive pik."

Sms 3"Ride den, starte i et roligt tempo og langsomt øge det. Lade din pik komme helt i bund. Lytte til dine små gisp når det sker. Stadig øge tempoet og kneppe den helt i bund. Blive ved længe. Vende mig om og sidde med ryggen til. Se hvordan du kommer helt ind. Lade fingrene varme dine nosser imens."

Sms 4:"Bagefter vil jeg ligge mig og slikke pikken ren for mine safter og nyde at du vågner ved at jeg sutter og slikker dig til du sprøjter en kæmpe ladning af varm våd sperm ud over både dig og mig."

Sms 5:"Og endelig vil jeg slikke den helt ren igen. Så den er klar til mere senere."

Sms 6:"Og til aller-allersidst vil jeg hviske i dit øre, at jeg elsker dig og nyde at du ligger glad, tilfredsstillet, udhvilet og vågen. "

Og efter de 6 frække sms´er fik jeg denne fra M :-)

"Skøn måde at vågne på. Glæder mig:"

Dejligt at du glæder dig - det gør jeg også.

Og nu skal jeg vist se at komme af tøjet og ind under dynen til M

Varme hilsner

Neon Q

Ingen kommentarer: