mandag den 30. august 2010

Dejligt med et par børnefrie dage, der venter forude...

Onsdag d. 17 oktober 2007

Det har været en rigtig skøn dag - dejlig superlækker sex med M til kl. meget sent i nat - sov videre efter at han var taget afsted på arbejde. Blev vækket af telefonen, hvor en kærlig stemme sagde at der stod kaffe parat i køkkenet til mig.

Elsker at stå op og vågne stille, lige tjekke status på nettet, mails og nyheder. Jeg havde den luksus at skulle møde sent på arbejde, efter at have afleveret børnene hos deres far.

Eftermiddagen brugt på luksus og forkælelse af mig selv - en tur i solariet blev det også til - og lidt hjemmearbejdslæsning i sofaen.

Skøn lækker sex da M kom hjem og vi havde huset for os selv. Nyder de dage hvor vi kan være helt ugenerte og lige gøre det når lysten falder over os.
Han havde lovet at lave mad og det skal jeg love for at han gjorde. I dag stod den på lækker unghane, stegt på flammegrill, med dejligt tilbehør - lækkert :-)

Nu er det aften og jeg bruger tiden på at omstille mig til et par anderledes dage - det gør jeg ca. hver 5 dag - hvor familiestrukturen ændres, fordi vores sammenbragte børn kommer hjem på skift.

Og i dag skal jeg omstille mig til 5 dage og 5 nætter uden børn. Det er altid dejligt at vide at jeg de næste 5 dage kan hellige mig min kæreste, mit arbejde og hvad der ellers falder mig ind.

I morgen står den på cafetur med en veninde - den tid bruger vi på at finde ind i hinandens liv og får en dejlig fornemmelse af hvad hinanden går og laver og hvordan vi har det hver især. Men det er lidt svært lige at fortælle om, hvad jeg har brugt en god del af det sidste stykke tid på.

For ud over arbejde og familie er en stor del af tiden brugt på Dk-sex hjemmesiden, på sex og på at tage billeder og det er vist ikke lige den side af mig selv, jeg har lyst til at fortælle om til hende - der er jeg vist lidt blufærdig. Men det er og har været dejligt at færdes herinde og være i kontakt med en masse skønne mennesker.

Jeg tror ikke hun vil synes det er mærkeligt eller underligt - men jeg synes at det vil være for grænseoverskridende for mig at blive genkendt eller at hun ser den side af mig. Vi kan godt tale om sex - men ligefrem at fortælle hende at jeg har en profil på en sexhjemmeside - der tror jeg nok jeg trækker stregen...

Og så ydermere fortælle hende om, at jeg også har brugt meget tid på at forholde mig til sex med en trediepart - så tror jeg at hun vil få caffe latten galt i halsen - eller også vil hun ikke.

Måske hun også vil åbne op for posen og fortælle mig om hendes skjulte fantasier og sexliv. Så måske jeg bare skal være modig og åbne op - det skal jeg lige gå og overveje.

Om ikke andet kan jeg stikke hende en lille lap i hånden når vi siger farvel med linket til dk-sex og så må jeg jo se om hun er ligeså skarp som jeg går og tror. Der er vel noget der hedder venindehemmeligheder.

Knus

Neon Q

Ingen kommentarer: