mandag den 30. august 2010

En fræk tur i badeland

Opdateret 20-04-2010 23:24

Jeg listede ind på badeværelset i soveværelset og forsvandt ind under bruserens varme tunge dråber - jeg nyder at sæbe mig grundigt ind og barbere ben, armhuler og skødet helt glat, gøre mig lækker mens jeg står under duschen - ud af øjenkrogen kan jeg se M ligge i badekarret - han er helt indhyldet i skum - jeg ser ham røre ved sin pik og jeg kan se den bliver større og større. Det er en rigtig stor, flot og lækker pik. Jeg ser ham nyde når han rører ved sig selv og jeg nyder at han ser mig røre ved mig selv mens jeg shaver og sæber mig til. Jeg fornemmer at han kigger ud af øjenkrogen efter mig.

Jeg fantaserer om at han kommer ind under bruseren til mig, hvordan han vil røre ved mig - tage mig i de varme dampe - nyde bruserens varme stråler. Men jeg ved også at han ligger og nyder det. Jeg går ud af badet - står og tørrer mig - nyder at stå nøgen foran badekarret, se på ham. Nyder at se ham nyde sig selv og så beslutter jeg mig for at kravle ned i badet til ham, halvvejs tør men helt våd.

Jeg smider håndklædet og kravler ned i badekarrets brandvarme vand - glider ned over hans store stive pik, ned i badet og lader mig omslutte af vandets varme, hans maskuline arme og jeg nyder stilheden i badeværelset - stilhed der afbrydes af vandets skvulpen i badet mens jeg glider op og ned over hans pik. Han spænder i kroppen og løfter mig i en bue så mine lange ben og nybarberede fisse er fri af vandet sammen med hans store lem som holdes fast mellem mine udspilede skamlæber.

Jeg rider langsomt op og ned, lader vandet og skummet glide op og berøre min skamlæber, jeg mærker pikken glide helt ind. Jeg nyder at se M tilbagelænet i badekarret med et saligt smil på læben og øjnene lukkede. Han er omsluttet af vand og skum og min fisse om pikken. Vi elsker stille, det eneste der høres er vandets skvulpen om vores tændte kroppe. Jeg vender mig om og glider ned over hans pik igen med ryggen til, holder hænderne på kanten og rider ham op og ned mens jeg nyder at lade hans mandige muskuløse hænder glide ned over min krop.

Efter et stykke tid stiger vi op af badet, stadig søndagsstille i hele
huset og jeg stiller mig med ryggen mod ham og lader ham glide ind og kneppe mig stående bagfra. Han bliver ved, glider ind og ud inden han pludseligt vender mig om og knepper mig forfra. Han bliver ved, jeg kommer i en kæmpeorgasme og får en sprøjteorgasme samtidigt. Han knepper mig mere og mere voldsomt, klaskende for til sidst at trække pikken ud og lade sin sperm sprøjte ud over min krop, min mave og mine spændte bryster. Vi står begge mætte og afslappede og får vejret, smiler og hopper endnu engang i badets varme vand.

Skønt og frækt søndagsbad.

NEON Q

Ingen kommentarer: