mandag den 30. august 2010

Webcamsex - at opleve en anden kvinde for hendes og min skyld

Opdateret 01-03-2008 01:11

Det er fredag i sidste uge og jeg er på vej hjem fra arbejdet - dagene forinden har været skønne, dejlige og helt specielle for mig og for os. I aften venter der en helt ny anderledes oplevelse, som jeg glæder mig til, har ventet på. Har lidt sommerfugle i maven. Dels over den kommende oplevelse, men en lille smule af det handler også om det at skulle sætte sig op til og glæde sig til noget som måske ikke bliver alligevel.

Vi havde chattet med et par, hvor kvinden var interesseret i pigesex, og det er jeg også, men har aldrig fysisk været sammen med en anden kvinde, heller ikke virtuelt. Vel har jeg været i situationer, hvor andre kvinder har været nøgne og har været seksuelle, men ikke at jeg har tænkt på dem som nogle jeg skulle have sex med. Jeg har nydt at se på kvinder, men som ligestillede med mig og med følelsen af beundring, nysgerrighed på personen bag men ikke så meget på deres seksualitet, men det er det blevet til nu.

Fredag aften skulle jeg mødes med en smuk, fræk, lækker, dejlig og sød kvinde. Ikke for at cafe-hygge eller for at udveksle trivialiteter om hverdagens begivenheder, job, børn eller mænd.

Nej, jeg skulle mødes med en kvinde på MSN og vi skulle være frække for og med hinanden. Og hold da op, jeg var en smule nervøs og havde sommerfugle i maven. Og ville det mon føles lige så frækt i virkeligheden bag skærmen, som de mange gange jeg efterhånden har chattet frækt om pigesex med en anden kvinde.

Jeg havde været i bad, gjort mig lækker som om besøget skulle finde sted i virkeligheden i vores soveværelse. Den bærbare var gjort klar og det var jeg også. M og jeg talte meget om det der skulle ske, forventninger til og om det. Jeg var lidt rastløs, havde bare lyst til sex nu og ville egentlig bare fortsætte hvor vi havde sluppet inden den lille eftermiddagslur - men havde også lyst til at opleve sex med en kvinde for første gang. Virtuelt godt nok, men føltes alligevel som om min mødom skulle tages.

Jeg tændte for MSN og ventede spændt på om hun dukkede op. Og pludselig dukkede et lille ikon op, der indikerede at der var hun jo. Chattede lidt med manden først, det var ham der var logget på mens hun var i bad, men hun ville snart komme til skærmen.
Puh hvor var jeg spændt - mærkede blodet suse i årerne, snakkede og kyssede med min M, havde brug for opmuntrende smil, der sagde at det nok skulle gå og at jeg bare skulle nyde det og give mig selv lov til endnu en fræk oplevelse.

Jeg lå på sengen, følte mig rigtig lækker, i det flotteste lingeri (det er det hele efterhånden nu, ikke mere kedeligt tilbage i skuffen) og havde kun en lille sort morgenkåbe uden over, klar til at blive taget af når det blev aktuelt.

Og nu kom hun endelig til skærmen. Vi brugte lidt tid og ord på at nærme os hinanden. Snakkede os ind på hinanden og hun spurgte så om vi skulle tænde webkameraet. Hun ville gerne se mig klæde mig af for hende og jeg ville gerne det samme.

Videovisningen op i fuld skærm og hun sad lige foran mig, som om hun havde siddet der i virkeligheden. M sad ved siden af og nød synet af mig, der langsomt klædte sig af for en anden. Jeg havde lyst til at røre men ikke lyst til at snakke nu - jeg savnede at sætte ord på hvad jeg gerne ville, men jeg greb også det at jeg blev tændt på hende til at gøre hvad jeg selv ville blive tændt på.

Langsomt tog vi tøjet af for hinanden. Først den lille sorte morgenkåbe, hun tog langsomt blusen af, jeg havde en lille smart top på som også kom af, hun knappede bukserne langsomt op og lod dem afsløre en lille hvid g-strengs trusse og jeg knappede bh-en op imens, samtidig med at jeg kælede for mine bryster og lod hånden finde vej ned over min krop. Jeg havde blikket rettet mod skærmen for jeg ville heller ikke gå glip af hende. Og nu så jeg hende tage trusserne af for mig mens hun kælede for sig selv. Hold da op, det var frækt at se. Jeg lod mine fingre danse ned over maven ned til trusse kanten og langsomt indenfor. Jeg var våd og jeg var tændt, nød den våde fornemmelse og nød at jeg også tændte på det hun gjorde. Jeg vred mig lidt under mine hænders berøringer mens jeg i mit hoved forestillede mig at det var hendes hænder der langsomt fandt vej ned over mit skød.

M var rigtig sød til at være i nærheden og han kom med en dobbeltdildo, som jeg inviterede hende med til at bruge ..... og inden længe lå vi på hver vores side af skærmen og legede med hinanden mens vores hænder erstattede manglen. Det var rigtigt frækt, syntes jeg og en anderledes oplevelse. Vi lå længe, legede og nød og jeg oplevede for første gang en kvinde der var der seksuelt for mig og hvor jeg var det samme for hende. M kom med endnu en dildo og vi legede videre sammen. Det var frækt og lækkert og jeg nærmede mig. Kunne mærke den sitrende fornemmelse i kroppen og kunne mærke at forløsningen var på vej. Jeg havde svært ved at holde blikket fra skærmen, men ville også gerne vise hende hvad hun gjorde ved mig mens jeg nød det jeg gjorde for hende....

Og inden længe havde vi begge haft den skønneste orgasme og faldt hen i nydelse og afslappethed. Vi lå et stykke tid, kiggede på hinanden, smilede indforstået.. og jeg havde en dejlig følelse i kroppen og en lyst til mere ... lyst til at være der i virkeligheden, være nærværende og tilstede IRL ;-)

NEON Q

Ingen kommentarer: