mandag den 30. august 2010

Vores første IRL-oplevelse :-)

Opdateret 22-05-2008 00:28

Kære smukke Q

1000 tak for en rigtig fræk, spændende, dejlig og helt ny oplevelse med pigesex, som du med din stille, kærlige og tillidsvækkende facon at indvie og inddrage mig på, bestemt har været med til at gøre det helt specielt trygt for mig og for os, at få brudt barrieren mellem virkeligheden og den virtuelle verden på dk-sex - at gøre alvor af drømmene og fantasierne og have sex med "fremmede" mennesker.

Jeg havde bestemt sommerfugle i maven op til vores aftale om pigesex, men jeg synes at det var rart og dejligt at vi forinden havde nydt synet af hinanden på cam og talt sammen på msn, så de tanker omkring hvordan du så ud, også uden tøj, det var der allerede sat billede på. Det var rart for mig og os, at vi havde chattet nogle gange omkring den oplevelse vi skulle have sammen, at alt var på plads - at der så bagefter var mange flere ting jeg gerne lige ville have prøvet med dig, det må jeg så vente med til en evt. anden lejlighed måske byder sig.

Da jeg gik rundt hjemme fredag aften, var jeg i en mærkelig sindsstemning. Jeg var tavs, stille og kunne ikke holde min koncentration ved det jeg gik og var igang med, pakkede kuffert og skiftede indholdet i den et par gange, fandt nyt lingeri frem og et par stykker overflødigt legetøj kom også med - jeg var spændt på det kommende døgns oplevelser og spændt på og nervøs for, om i eller M ville bakke ud i sidste øjeblik. Jeg var sikker på at jeg ville, at jeg havde lyst og at jeg kunne gennemføre det. Og var lidt bange for at blive ked hvis jeg skulle blive skuffet.

Men da jeg stod op næste morgen var jeg helt parat til at tage afsted, nød et langt bad og i badet filosoferde jeg lidt over hvor mange andre mennesker der mon stod denne morgen og gjorde sig klar til at tage på sexbesøg hos et andet par - formentlig ikke mange ...... ?

Jeg var klar længe før det var nødvendigt. Vi nåede færgen i rette tid og der kom fornemmelsen af at nu var det nu og jeg glædede mig, men var ikke nervøs kun spændt.

Turen blev blandt andet brugt til gode snakke om det der skulle ske og tanker om de forestillinger jeg havde gjort os om pigesex.

Vi fandt frem til jeres hjem og i virkede ved første øjekast ligeså dejlige og skønne i virkeligheden som vi havde forventet og håbet på, ud fra de oplevelser vi havde delt sammen over nettet, hvad enten det var i chats eller på cam. Og det var dejligt at møde jer som hele mennesker i jeres omgivelser og se at vi på mange områder rent faktisk lignede hinanden - både omgivelserne, måden at leve på, jeres parforhold var noget vi med det samme kunne relatere til og var noget som lignede det vi lever med og i, i vores hverdag. Det fik mig til at slappe helt af og følge den beslutning, jeg havde truffet om at lade mig tage ved hånden og lade mig føre af dig gennem hele aftenen. Jeg tror fortsat at mennesker der skal have en seksuel oplevelse med andre får mere ud af det, hvis man kan relatere til hinanden på flere planer end blot ved at tænde på sex.

Og det var beroligende at mærke og se at de to mænd i vores forhold ikke følte sig fremmede overfor hinanden - det var trods alt dem der gav lov til og slip på os, så vi kunne nyde hinanden. Dem der lod os træde ud af vores forhold og ind i et andet univers, end det vi dyrker sex i til daglig.

Eftermiddagen og aftenen gik forbavsende hurtigt. Jeg var glad for at jeg havde fået fortalt dig, at jeg var nervøs, at jeg overlod mig til dig og at jeg var klar til at følge med, når du gav signal eller tegn dertil. Og da vi sad i sofaen i stuen med stille og sensuel musik i baggrunden og mænd der talte sammen, blev jeg glad og varm og var helt klar til det, da jeg mærkede din hånd stryge sig blidt op af min arm og føle sig frem blidt, langsomt og stille. Jeg havde været spændt på hvordan jeg ville have det med det - en ting er at være afklaret i tankerne og nyde det på cam eller at få et kærligt knus af en kær veninde. Dette var noget helt andet og det føltes skønt, blødt, varmt og rart at mærke dine bløde fingre på min arm og dit ansigt der nærmede sig mit. Jeg lod også mine fingerspidser finde vej på din krop på samme måde, lod dem føle sig frem. Jeg mærkede din mund mod min hals og lod mine læber nærme sig. Der var kun musik i baggrunden nu. Vi rørte ved hinanden, der gled en hånd ind under skjorten, op under kjolen, der blev kysset, nusset, rørt og jeg nød følelsen af din bløde glatte hud under mine fingre og nød dine fingre der efterhånden havde været rundt på det meste af min krop. Jeg kom med din hjælpsomhed ud af mine stramme jeans, havde egentlig medbragt en nederdel til lejligheden, men som dagen var gået bare aldrig fået skiftet til den.

Jeg forsøgte at fange M´s blik. Skulle lige sikre mig, at han var helt ok med det der skete inden jeg fortsatte. Rakte ud mod hans hånd og fik et klem i min, et vigtigt tegn for mig på at alt var ok. Vi lå længe i sofaen og mærkede hinanden, rørte hinanden overalt på kroppen og fingrene blev modigere og gled længere og længere ned over maven. Det gibbede i mig og min krop sitrede, da jeg mærkede dine fingre glide ind under min trusssekant og jeg nød fornemmelsen af dine fingre der rørte forsigtigt og følte sig frem mellem mine våde skamlæber. Jeg lod mine fingre glide ned over din krop, mærkede fornemmelsen af navlen og lå med lukkede øjne og rørte for virkeligt at kunne fornemme følelsen af dig under mine fingerspidsers hud. Fingrene nærmede sig kanten af din trusse og jeg lod dem glide ind under det varme bløde stof, mens den anden hånd forsigtigt trak dem af. Jeg nød dine fingres leg med mig, lagde mig modtagelig på ryggen og lod dig røre - havde lyst til bare at nyde øjeblikket med dig.

Vores mænd fortrak fra stuen efter en times tid og gik ud i den friske luft og det var som om at det gav os endnu mere frihed til vores leg. Vi rørte heftigere og mere insisterende, legede med hinanden, brugte læber, fingre, tunge og vi lå i det brede sofahjørne og legede videre. Jeg nød følelsen af din varme, våde hule, lod mine fingre føle og mærke. Jeg hørte dine klynk og støn blive blandet med mine og jeg mærkede hvordan du bevægede dig og stønnede endnu højere under mine berøringer. Og jeg nød fornemmelsen af dine fingre og tunge der legede med mig og inden der var gået længe kom vi begge under voldsomme og høje støn. Vi kiggede på hinanden, smilede og gav et forløsende knus. Vi faldt sammen i sofaen bagefter, rørte forsigtigt igen og nød det. Intimiteten og nærheden. Et fælles bånd.

Mændene kom tilbage til vores selskab, de havde stået og lyttet, nydt hvor rart og dejligt vi havde det med hinanden og det var så skønt at falde sammen under tæppet efter en utrolig intens oplevelse og mærke din krop op ad mine ben og M´s trygge bekræftende og tillidsfulde arm om min afslappede skulder.

Og med dette brev vil jeg sige dig kærligt tak for en utrolig pikant, pirrende og fræk oplevelse. Det var dejligt at opleve det med dig, dejligt at få lov til at udleve den side af min seksualitet og ekstra dejligt, at du med den erfaring du havde omkring det, fik mig til at slappe af og nyde det så meget mere. Det skal du have mange tak for. Og jeg synes vi begge to havde to helt fantastiske mænd ved vores side, der gav os lov og som i den grad nød at vi nød det. Og dejligt at de var der til at tage over da natten nærmest var blevet til dag og vi stadig var tændte på mere sex. Og igen da han vækkede mig på den søde og frække måde som lange morgener er skabt til.

Vi kørte fra dig og jer med en fantastisk stor og fræk oplevelse og jeg var spændt på hvordan jeg ville se på det dagen efter ... Det har været med positive frække tanker på oplevelsen og med et saligt frækt smil på læben over endnu en helt fantastisk oplevelse som jeg nødigt ville være foruden.

Og nu hvor jeg er hjemme igen og har fået oplevelsen en smule på afstand, vil jeg fortælle dig at det formentligt ikke er sidste gang vi bevæger os ud på de vilde vover. Og det er ikke mindst takket være dig.

Hvornår og om det kommer til at ske igen vil tiden vise. Denne oplevelse skal have lov til at stå alene i erindringen et stykke tid endnu. Og den kan nydes i tankerne mange gange. Jeg husker det hele, glæder mig til at genspille filmen igen og igen.

Q - dig glemmer jeg aldrig - du udvidede og fordoblede min erotiske horisont og mine seksuelle muligheder - tusind, tusind tak :-)

Knus, varme kram og frække tanker
NEON Q

Ingen kommentarer: