søndag den 15. august 2010

Torsdag d. 20. september 2007- en lille novelle



"Hej Skat.

Var det det du tænkte på forleden morgen ??? ;-)

Knus Q"


Rigtigt sødt at maile lidt til hinanden i løbet af arbejdsdagen.
Eller at sende lidt SMS. Vi gør begge dele. Og på den måde kan vi lige få videregivet hvad vi lige går og tænker på og føler.

Ovenstående var starten til en mail jeg modtog på mit arbejde idag kl. 15.30.

Mailen var mærket "Meget privat" af hensyn til vores jobs codecs omkring mail og nettet. Mærkes mailen "privat" så må ingen andre åbne den, selvom nogle overordnede eller IT-afdelingerne sikkert kan.

Det hun hentyder til, det var en SMS jeg sendte tirsdag morgen 8.33:

"også god dag til dig, søde :-)

Ja, det er dejligt at putte, når
vi er gået i seng. Men savner snart
en lang morgen, hvor vi bare kan vågne
helt af os selv og have dasesex i en
solstribe og slumre ind i en formiddagslur
bagefter ;-)

Kys, knus og varme kram
M"

Det med solstriben havde hun fanget og idag fik jeg så en lille fræk novelle tilsendt. Det er en sport vi tidligere har dyrket; at "forstyrre" hinandens arbejdsdag med søde noveller.

OG RENT FAKTISK det der drev mig herind i første omgang og dernæst os begge to i fælleskab på NEON QM-profilen !!!

Her var en liste med de allerbedste noveller på hele nettet. Dk-sex havde dengang tiltrukket nettets bedste erotiske skribenter !!!

Og det var en stor fornøjelse at sende en af dem til hende - finde en sammenhæng til noget vi lige havde gjort, skulle til at gøre eller havde lyst til at gøre.

Og de noveller jeg sendte til Q, de gav virkeligt store buler og våde trusser - de var nettets bedste - intet mindre. Og de som var skrevet af Mia31 faldt lige ned i vores turban - de tændte os helt vildt på grund af de velformulerede og malende beskrivelser. Og oplevelser fra hendes egen private virkelighed ovenikøbet. Nu er novellerne væk herfra, men måske på vej igen engang - vi får se ???

Men jeg vil gerne lige dele den novelle Q sendte til mig idag, med dk-sex:

****************************************************

En Sommermorgen dato: 07-06-1999 Kl : 11:40:15


Jeg vågner da de første solstråler begynder at skinne gennem persiennerne. Jeg studerer dine ansigtstræk, men det lader til at du stadigt sover. Du ser fuldstændig afslappet ud. Jeg tænker på det du gjorde ved mig om aftenen, og bliver helt våd ved tanken. Tænk at du kan ophidse mig så meget at jeg ligefrem tigger dig om at blive taget hårdt af dig. Mine kinder får en svag rødmen som jeg tænker på udtrykket i dine øjne om aftenen, da jeg gjorde det. Et sløret, men samtidig intenst blik som kigger ned på mig, og lokker mig til at vride mig mod din krop, så du kan se at jeg virkeligt ikke kan vente længere. At jeg vil have dig og det skal være nu.

Lige nu ser du helt forsvarsløs ud. Din mund står let åben, og du ånder tungt. Jeg kysser blidt dine læber, og selv i søvne kysser du tilbage. Din pik begynder at røre på sig, tænk at jeg virkeligt ophidser dig så meget. Jeg lader min hånd kærtegne din mave, dine hofter og dine inderlår, med blide rolige kærtegn, men det gør alligevel noget ved dig. Du vrider dig i søvne og stønner mit navn. Jeg lader mig forsigtigt glide ned mellem dine spredte ben. Jeg kigger op på dig, for at se om du er vågen. Du stønner sagte, men dine øjne er stadigvæk lukkede. Jeg trækker forsigtigt forhuden tilbage, blotter hovedet for min varme våde tunge. Bare ved den lille berøring bliver din pik hård, og jeg lukker min hånd om dig, mens jeg lader min tunge slikke forsigtigt rundt på hovedet.

Uhhmm….du smager dejligt som altid, og det gør mig endnu mere liderlig at have dig i min mund. Jeg lader min anden hånd glide ned mellem mine ben, hvor mine skamlæber allerede er spredte på grund af den måde jeg ligger på, på knæ med spredte ben og med røven strittende op i vejret. Jeg er godt våd, og jeg lader min finger gnide min klit, som allerede står frem mellem mine skamlæber. Åhhhh…det er dejligt at onanere mig selv, mens jeg har din nu meget stive pik i min mund. Jeg lader min tunge ligesom sno sig rundt om hovedet og tager dig langt ind i min mund. Så langt ind som du kan komme. Du giver et ret højt suk fra dig, og jeg kigger op på dig. Du kigger tilbage ned i mine øjne, med en intensitet der er ved at slå benene væk under mig. Optaget som jeg var af fingeren på min klit, og din store dejlige pik i min mund, har jeg glemt at være opmærksom på dig. Jeg kan se i dine øjne, at du elsker det jeg gør ved dig. Jeg lukker forsigtigt mine tænder sammen om dig, næsten helt nede ved roden, og du lukker øjnene og lader hovedet falde tilbage med et højt støn.

Jeg dropper nu min teknik med at slikke dig blidt og langsomt, og begynder at suge hårdt på dig. Bevæger hovedet hurtigt op og ned, mens min tunge spiller på dit pikhoved. Lige som jeg kan mærke at du er ved at komme skubber du mig væk fra dig og sætter dig om, stakåndet som du er, og knuger mig ind til dig. Da du ser i mine øjne bliver din stemme blid, som du siger: "Men lille pus, det er da ikke fordi jeg ikke vil komme i din mund. Bare ikke endnu ". Jeg synes ellers selv jeg havde skjult min skuffelse godt, men du havde alligevel set den i mine øjne. Et lidt såret udtryk selv om det ikke var meningen. "Hvorfor?". Men min skuffelse forsvinder langsomt som vi kigger hinanden i øjnene, og jeg ser dine fra at være blide blive mørkere og mørkere for til sidst at være næsten helt sorte. Mine er meget blå, med meget store pupiller. Dine sorte øjne får mig til at dirre, og du bemærker det og siger -"Men dog…du ryster jo helt?". – "Ja ",siger jeg, "jeg fryser". -"Måske, men det er ikke derfor du ryster!", svarer du. Som altid kan du læse min sindstilstand, og du ved udmærket godt at jeg lige nu ryster af liderlighed, og lyst til at mærke din stive pik langt oppe i mig.

Jeg kigger ned, undgår dine intense øjne, men du tager mig om nakken med begge dine hænder. Du kigger ind i mine øjne, trækker mit hoved hen mod dit og kysser mig blidt. Jeg besvarer dit kys voldsomt, og flytter mine hænder op på dine skuldre, og lukker dem om din nakke. Kysser dig med en intensitet der får os begge til at gispe efter vejret. Du skubber mig om på ryggen, og ligger dig mellem mine ben. Jeg vil protestere, men inden jeg får sagt noget siger du at nu vil du slikke mig. Mine protester bliver til
støn da du lader din tunge slikke min klit i et langt strøg. Det gibber i mig og jeg vrider mit underliv mod din dejlige tunge. Da jeg i forvejen er godt våd, kan du let få to fingre op i mig, og jeg stønner og kaster mit hoved fra side til side da du begynder at fingerkneppe mig lige så stille, mens din tunge stadigt pirrer min hårde klit. Jeg stønner dit navn, og du kigger op i mine øjne. "Er det godt?" spørger du. "Jaa, åhh jaaaaa" stønner jeg, og vrider mig endnu mere som du presser endnu en finger op i mig. Jeg
spreder benene endnu længere ud til siden og vrikker med underlivet. "Lig nu stille Monicaaahh, ellers bliver jeg jo nødt til at holde dig" Jeg gisper og prøver at holde underlivet stille.

Det er tæt på nu. Du kan se det i mine øjne, og høre det på min stønnen. Mens du fører tre fingre ind og ud af mig, tager du en finger fra den anden hånd og presser den op i min røv. Jeg stønner højt som du presser fingrene mod hinanden gennem den tynde væg. Du begynder nu at bevæge fingrene i takt, hurtigere og hurtigere, mens du igen lader din tunge spille over min hårde klit. Jaaa jaaa åhhhjaaa….jeg kommer og strammer om dine fingre. Du trækker fingeren ud af min røv, for du bliver nødt til at presse mig ned i madrassen så kraftig er min orgasme.

Du vender mig om, og jeg lader dig gøre det. "Op på knæ skat", og selv om mine ben ryster gør jeg som du siger for nu vil jeg mærke dig lang oppe i mig. Jeg er meget våd, så du glider let op i mig. Åhhhh…stønner jeg for det er så dejligt. Du banker ind og ud af min fisse, og jeg masserer min klit med en finger. "Kom op i min røv skat. Jeg har sådan lyst til at mærke din store hårde pik oppe i min stramme røv!". Du gisper lidt, trækker dig ud af min fisse, for så at fugte mit røvhul med din tunge. Åhhhhrrr….. Du presser din store pik op i min stramme røv. Helt ind glider du, og jeg kan mærke dine nosser mod min fisse. Du lader pikken være oppe et stykke tid så jeg kan vænne mig til følelsen, hvorefter du langsomt trækker dig ud. Næsten helt ud, for så at presse den ind igen. Uhhmm…det føles så dejligt og jeg presser min røv tilbage mod dig. "Så nu skal du få pik" siger du og begynder at bevæge dig hurtigere og hurtigere ind og ud af min røv. Hver gang du trækker dig ud efterlader du min røv helt åben og indbydende. Og du bliver meget liderlig ved synet, og min stønnen. Uhhh hvor er det godt. Jaaa….jeg masserer min klit, og efter et stykke tid, kommer jeg i endnu en orgasme, som får mine muskler til at stramme helt vildt om din pik oppe i min røv. Det bliver for meget for dig, og du sprøjter min røv fuld af din dejlige varme sperm.

Udmattede falder vi om ved siden af hinanden. Jeg prøver at rejse mig op, men mine ben vil ikke rigtigt holde mig. "Hvor vil du hen skat?", siger du.

"Vil du med i bad ?", siger jeg og smiler.

****************************************************


Hvis man bruger de elektroniske kommunikationsmidler, man har til rådighed, så kan det sagtens lade sig gøre at at cyberflirte (må det vel hedde) i løbet af en hel dag, selvom man er i en helt anden sammenhæng - hun gav i hvert tilfælde mig stiv pik kl. 15.30.

Og selvom vi har haft sex de sidste 4 aftener i træk, så er det slet ikke umuligt, at vi også nyder hinanden igen lidt i aften - glæder mig til at kysse hende godnat;-)

NEON M



NB! Novellen er fra en side på nettet uden copyright, så der overtrædes ingen ophavsret her, men på den anden side skal det stå klart, at historien ikke er skrevet af os - vi har bare læst og nydt den - håber i gør det samme :-)

Ingen kommentarer: