mandag den 30. august 2010

Man skal høre efter hvad hun siger !!!

Nogle gang kan man hjælpe sig selv lidt, ved at høre efter de små beskeder der gives. Lægge mærke til hvordan det blev sagt og lige få set glimtet i øjet i den brøkdel af et sekund, hvor det var der.

Jeg har haft min første sygedag i 2007 på årets sidste arbejdsdag. Har været ramt af influenza siden juleaftensdag, men er nu heldigvis i lidt bedring.

Hun har været rigtig sød ved mig, vist hensyn og bare ladet mig tulle rundt og hoste og nyse, pudse næse og have ondt i hovedet, i kroppen og af mig selv. Puttet mig i dynerne og bare ladet mig sove.

Men i nat blev hun lidt varm, da jeg lagde mig ind til hende og berørte hende let. Det var kun ment som kærlige favntag fra min side, men hun tændte på det og jeg måtte beklage min manglende lyst med træthed.

Jeg stod op imorges og ringede til jobbet og meldte mig syg. Lagde mig tilbage i sengen og faldt i en tung og urolig søvn indtil kl. 13.40. Vågnede langsomt over et par kopper kaffe mens hun kom lidt træt og brugt hjem fra arbejde kl. 15.00.

Dette er vores sidste børnefri weekend i år efter en lang, hård og hektisk december og vi skal bare nyde årets sidste dage i hinandens selskab. Ingen planer udover at kameraet skal luftes lidt.

Så for at få arbejdet ud af tankerne nappede hun sig en eftermiddagslur og læste lidt først i en spændende bog af Stieg Larsson, som hun er helt fanget af for tiden. Hun bad stille om jeg ville vække hende sødt kl. 17.00

Og det gjorde jeg ;-)

Tændte op i brændeovnen, så duften og varmen bredte sig i hele huset. Tog et dejligt og lækkert langt bad og brugte hendes yndlingsduft over hele min krop bagefter. Tændte bloklys med vaniljeduft og stillede dem forskellige steder i soveværelset og i badeværelset. Slukkede alt elektrisk lys. Lagde mig stille og nøgen op i sengen og krøb forsigtigt ind under dynen og fortsatte de kærlige favntag fra i nat.

Denne gang med andre intentioner.

Jeg listede hendes trusse ned og kravlede ind under den varme dyne og begyndte min vækning med fingre og tunge. Kunne høre hendes åndedræt og nød at mærke, dufte og smage hendes lyst skylle ind.

De sidste par gange vi har haft sex, har været om morgenen inden vi stod op eller sidst på aftenen, når vi trætte har kastet os i dynerne. Men lige nu var der ikke noget pres fra hverdagen. Det er fredag aften og starten på det der skal blive vores fantastiske afslutning på et helt igennem superdejligt år.

Så lige nu blev der plads til at have fantastisk sex igen.

Og det havde vi, både i sengen og i soveværelsets badeværelse. Det hele indhyllet i brændeovnens varme og lysenes nervøst blafrende flamme. Bare os to alene i hele huset, mens vi højt stønnende og svedende genopdagede nogle af vores favoritstillinger liggende, siddende og stående.

Det er nok den langsomste vækning hun nogensinde har fået, tog ca. en time, men nu er hun vågen igen. Helt ind i sit inderste erotiske væsen.

Det kunne jeg se i øjnenes glimt før hun lukkede dem og kyssede mig dybt og hviskede tak ;-)

NEON M

Ingen kommentarer: