mandag den 30. august 2010

Tømmermænd, T-bone og sex

Opdateret 05-10-2009 00:37

Har lige haft endnu en dejlig weekend med min kæreste. Havde en fredag aften, hvor der blev ladet op til en fræk afslutning på ugen. Fik dejlig aftensmad ( fisketapas), og endte med en fræk film på dvd`en, nød filmen, der slutttede i soveværelset med heftig sex og falden i søvn med en udmalket pik i munden og en fisse, der var gennemkneppet og klar til mere. Vågnede ud på formiddagen og puttede mig under dynen - ind til M og nød hvordan hans pik voksede, blev større og fandt det våde varme hul. Det blev til nydelsessex ud over det sædvanlige.

Resten af lørdagen var vi opstemte, liderlige, varme, tændte og gjorde klar til at skulle afsted til fest. En god fest med dans og snak, go mad (5 rettesr gourmetmenu) og fest til ud på natten. Den sluttede for vores vedkommende trætte hjemme i sengen kl. 0.5.00. Ikke kræfter til sex, men dejligt at stå op i løbet af formiddagen - finde ud af at M også var vågen, da jeg puttede mig ind til ham igen.

Nød at mærke hans pik blive stor, stiv og hård mellem mine våde skamlæber og nød at han trængte ind, helt ind i det varme dybe våde hul. Vi nød stille sex med hinanden, elskede og jeg suttede og slikkede ham. Mærkede den varme våde sperm mellem mine læber, mærkede hvordan det dunkede i hans pik da han kom i lange varme sprøjt.

Jeg nyder at smage, nyder at sluge og nyder smagen af M´s varme våde sperm. Nyder at smage hans safter. Det har jeg ikke oplevet med andre før - og faktisk er M´s det første jeg har smagt, slugt og nydt. Og det er rigtig godt - men også først da jeg selv var klar til det. Og rigtig dejligt at fornemme, tænke på at sådan har det været siden den første gang med M.

Jeg nyder at vi tager det stille og roligt men alligevel er udforskende og nysgerrige. Talende om sex, undersøgende omkring det.

Lige nu sidder vi efter en dejlig T-bonesteak med tilbehør, tømmermændene er væk, vi har nydt sex, og vi chatter frækt. Er i kontakt med andre frække mennesker og er modtagelige for nye oplevelser. Frækt, dejligt og spændende. Og ikke mindst spændende, hvad der sker når vi om lidt finder sengen ;-)

Håber I også har haft en dejlig weekend :-)

NEON Q

Ingen kommentarer: