mandag den 30. august 2010

Morgensex er også godt

Det er skønt at blive vækket af en morgenfrisk kæreste efter en god nattesøvn. Jeg havde godt nok snydt lidt og været oppe sammen med ham, drukket en kop kaffe og surfet lidt rundt på nettet. Han havde været endnu tidligere oppe efter en lang nattesøvn, hvor jeg havde brugt det halve af natten på arbejde, chat og andet.

Men jeg smuttede altså i seng igen og lå ganske nøgen under dynen og ventede på at han kom ind i soveværelset.

Det er frækt at ligge der under dynen, se ham klæde sig af og langsomt tage tøjet af stykke for stykke. Ligge og glæde sig til at han kommer ind under den samme dyne. Men inden han gør det har han været i natbordsskuffen og finde en lille sort laya spot vibrator frem.

Nu er han kommet op i sengen - kan allerede se og mærke hans store stive pik, jeg nyder at se, føle, røre, mærke den med fingrene, læberne, tungen og en våd fisse. Jeg tager det hele i brug her til morgen, hører ham stønne og sukke af lyst og glæde, lyst til sex, lyst til mig. Der bliver hvisket frækt, rørt, leget, følt og fornemmet. Vi elsker længe, ingen andre lyde i huset end os - og efter lang tids elsken og flere orgasmer ruller jeg om på siden og nyder at se, hvordan han tømmer sin store pik i mange lange store sprøjt. Vi falder sammen, afslappede varme og hede efter en dejlig gang morgensex.

Skøn måde at bruge den sidste pinsefridagsmorgen på. Og stå op igen og glæde sig til endnu en dejlig solskinsfridag.

Er vist lige i humør til at finde de elskovskugler frem - når græsset skal slås. Så bliver også det frækt, skønt og fornøjeligt ;-)

Neon Q

Ingen kommentarer: