mandag den 30. august 2010

Wellness - sex med mere - en weekendberetning

Er lige kommet hjem efter en dejlig afslappende og fræk weekend.

Hele ugen havde været travl. Vi har været tændte på sex og på hinanden og brugte de fleste nætter på at have sex frem for at sove, men var alligevel nødt til ud på natten at slippe hinanden, så vi så i den grad frem til en weekend med afslapning, nydelse og mere tid til sex.

Havde lånt et sommerhus af en god veninde, der vidste hvor meget vi trængte til forkælelse og welleness, afslapning og nydelse. Tog afsted fredag efter arbejde, med kufferten pakket med frækt lingeri, frække blade og film, sexlegetøj, med det ene formål at slappe mest muligt af og have mest mulig sex, få tanket batterierne op både mentalt og sexuelt.

Nåede frem fredag aften og fik os installeret, nød rammerne og trak en flaske god rødvin op. Havde nydt køreturen, gode snakke underves i bilen og havde ingen planer om at skulle nå noget overhovedet. Vi satte os godt tilrette i sofaen, satte en god film i dvd`en og inden længe var vi dybt inde i filmen, optaget af hinanden og havde glemt alt om hverdagen - der midt i stuen havde vi frækt og lækkert, stønnende højlydt sex og nød bare at være i et med hinanden. God film, god vin, god sofa at elske på og rigtig god sex.

Senere gik vi i seng, puttede os godt sammen i sengen og nød at være tætte forbundne, mentalt og fysisk ;-)

Jeg vågnede tidligt lørdag morgen, fik et morgenbad, kørte til det lokale supermarked og købte ind til en super lækker brunch. Den fik ikke for lidt med frugt, juice, æg bacon og meget mere godt til ganen. Da jeg var "hjemme" igen kom jeg ud af tøjet og kravlede ind under dynen til M, puttede mig ind til ham og vækkede ham stille. Serverede morgenmad nød den og bagefter fandt vi sammen på den sofa - der var superperfekt til at have sex på. Mange stillinger blev prøvet, der blev kysset, suttet, suget, brugt dildoer af forskellige slags, pikken og fissen blev brugt på mange dejlige mader og vi fandt sammen i en fælles orgasme eller flere og nød nærværet sammen.

Endnu en tur i det lokale supermarked blev det til den dag, der blev købt ind til et lækkert aftenmåltid, gode special øl kom også i kurven og sidst men ikke mindst - et rigtigt mandeblad af de saftige, som jeg havde gået og ønsket at læse. Bladet havde endvidere en gratis fræk dvd med, den kommer jeg tilbage til senere;-)

Inden aftensmaden fyldte vi det nedsænkede spabad - der blev kræset om det, skum, stearinlys blev tændt, en god øl på kanten og mit nye blad. Jeg kravlede i badet, læste lidt i mit blad, nød det kinky skiftende neonlys i vandet og inden længe kom M og "joinede" mig. Han havde en af de store vandfaste vibratoer med ;-) Dejligt at sidde i spa´en med ben og arme om hinanden, lade benene omslutte hinanden og lade fingrene finde vej igennem vandet, lege med vibratoren og nyde det fuldt ud. Jeg fandt pikken, rørte ved den, legede med den og inden længe havde vi sex midt i boblerne, på kanten af badet, i badet igen og det var skønt, frækt varmt og godt - lige det vi trængte til - igen. Et rigtigt wellnesbad - med det hele ;-)

Efter badet gik M igang med maden - jeg havde tiden for mig selv, tid til at finde noget lækkert skønt og frækt lingeri frem - lækkert at gå og gøre mig i stand, føle mig lækker, føle at tiden var min og dejligt at gøre det for min skyld og nyde anerkendelsen og et beundrende blik fra M, da jeg kom tilbage til stuen igen.

Skøn tilberedt middag, skøn rødvin, gode øl og dejligt at have to skønne mænd i mit liv: M og Jack Bauer.......

Fandt de gode blade frem, da Jack var gået igen ............ lå på sofaen og læste, nød de frække billeder, novellerne og fandt vibratoren frem - nød at nyde min lyst, vise min lyst frem, min liderlighed og nød at M kiggede med ;-)
Sex på sofaen og senere fandt vi sengen og fortsatte med god sex, fordybet i hinanden og bagefter vi faldt i en dyb søvn, trætte, mætte, glade og tilfredsstillede.

Vågnede med et tilfreds smil på læben i morges - sikke en fræk aften og sikke en skøn nat. Nød at stå op, gå nøgen rundt i sommerhuset, havde ikke behøvet den kufffert med tøj jeg havde fået pakket til weekenden for ud over lingeriet, var det mest brugte - intet overhovedet ;-)

Endnu et lækkert måltid, inden vi satte os til rette i en sofa der bare var ideel til sex. Dejligt at putte mig ind til min kæreste, dejligt at se ham med pikken i hånden mens han så på den film der var fulgt med mit frække mandeblad, lagde mig godt tilrette så både hænder og fingre kunne holde fat om og kæle for hans stive pik. Smurte den ind i olie, legede med den, suttede på den, nød de små dråber der piblede frem, slikkede og suttede og nød at hans hænder kærtegnede min krop, mine bryster og mine lår, imellem dem og nød hans fingre over alt, jeg ffulgte med i filmen, lod billederne af kvinderne og mændene skifte ud med ansigter jeg kendte, mit og M´s og ikke navngivne. Spredte benene og mærkede M`s pik glide ind mellem dem, mærkede hvordan den var hård og stiv og ville ind i det inderste, det vådeste og det varmeste hul. Vi elskede på sofaen, igen og legede, nød det, nød at have tiden helt for os selv, en søndag eftermiddag efter en god lang fræk weekend. Lige det jeg (vi) trængte til - wellness - sex og meget andet ;-)

Tak for en dejlig weekend - håber i har haft det samme !

Neon Q

Ingen kommentarer: