søndag den 15. august 2010

Vores gode ven ... www.min-poet.dk

Kan man blive andet end glad, stolt og utroligt smigret på en ydmyg måde, når der ligger sådan en mail i indbakken fra morgenstunden af:

"Jeg er meget glad for, at jeg i november klikkede ind på først Nabo og så Dk,og fik adgang til dit og M`s erotiske univers - I, og et par andre dejlige profiler herinde, gav mig inspirationen og tanken om at skrive nogle erotiske digte... I starten en Sommerfugls epistler, men reponsen har været overvældende, ikke kun antallet af besøgene på hjemmesiden, men de mange dejlige mails folk har sendt, så nu er den udvidet, med de tekster, jeg "normalt" skriver og er "kendt" for på den såkaldte venstrefløj"

- Som også har taget de erotiske tekster til sig, hvad jeg som gammel forstokket revolutionær, især er glad for !

Og det startede altsammen med jeres "stoleoplæg", nogle digte til Kanel som selv skriver erotiske noveller, og Landsbytossen, der stillede mig opad muren med en hjemmeside... og så de utroligt mange dejlige mennesker herinde, der hver på sin måde hylder kærligheden og livet, som er den oppebærende luftstrøm, der fører Sommerfuglen fra den ene pirrende og duftende blomsterhave til den anden !

Så tak Q, Tak M

klem til jer begge
BC

Tusind tak bibob, du er en ven af hjertet ;-)

Ingen kommentarer: