mandag den 30. august 2010

Sex forude ;-)

En lang uge lakker mod enden - rigtig mange timer er tilbragt udenfor hjemmet og på jobbet i stedet. Der har ikke været meget tid til hverken ret meget sex eller andet sjovt for den sags skyld. Det kunne synes uoverskueligt da vi startede mandag morgen at se henimod 4 aftenmøder og 5 arbejdsdage, men ved at tage en dag af gangen har jeg overlevet en rigtig lang uge og kan nu se frem mod en velfortjent weekend for os begge.

Jeg glæder mig til weekenden, som er en af dem uden børn. Der er købt ind til weekenden alt er forberedt og inde på kommoden i soveværelset ligger en lille pose med et spændende indhold som M har købt i dag. Indhold der skal nydes i weekenden sammen med de ikke afprøvede ting fra julekalenderen. Og et indhold jeg glæder mig til at afprøve ;-)

Jeg har en sød, kærlig og betænksom kæreste, der tænker og handler på at vi skal nyde den sparsomme fritid sammen, som vi har lige for tiden. Den skal nydes - og er der noget bedre end at bruge den til de ting vi sætter pris på ;-) Fredag skal jeg til "tøseaften" med nogle gode veninder og M skal til ølsmagning og spilleaften med sine kollegaer. Jeg skal snakke og hygge mig - fnise og grine og også få lidt luft for de ting, der indimellem fylder lidt for meget for mig lige nu. M skal mandehørme og smage øl. Og så skal jeg komme hjem med et påfyldt overskud, et af dem der kan leves højt på længe. Og inden natten blir til morgen skal jeg drage ud på en nattefærd, der inkludere en afhentning af kæresten og bringe ham sikkert i havn, så vi kan vågne op sammen lørdag formiddag til en dejlig stille weekend sammen. Med brunch, avislæsning, hygge og sex. Det ser jeg frem til - det bliver formentlig skønt som altid. Alting er ihvertfald parat. Parat til at blive ført ud i livet - jeg er klar til det hele. Og det hele er sex, hygge og samvær. Og hvordan den så videre bliver vil jeg lade stå hen i det uvisse....

Kan i også have en god weekend :-)

Mange hilsner

Neon Q

Ingen kommentarer: