søndag den 15. august 2010

Endelig snart weekend :-)

Torsdag d. 11 oktober 2007

Kan snart se frem til at en lang arbejdsuge slutter og en uge, der har budt på liv og "larm" i huset igen, børn der skal lave lektier og hentes til div. fritidsaktiviteter, børn der skulle finde sig tilrette igen - og dejligt er det at mærke, at alle virker til at være faldet rigtig godt til i den "nye" familie.

Forude venter der et par dage på Samsø med familiefødselsdag og ingen internet. Det bliver helt dejligt men også mærkeligt at undvære nettet - og jeg tænker at jeg måske er lidt sulten når jeg kommer hjem igen på søndag.

Bagefter venter et par dages fri i efterårsferien. Det er det, det er blevet til for mit vedkommende. Kunne godt have taget en hel uge fri, men jeg synes egentlig at det er spild af fridage når børnene skal ned til deres far i den sidste halvdel af ugen og alligevel ikke kan mærke at deres mor har fri.

Aftenerne den sidste uge er brugt på nettet - det er skønt og dejligt at følge med i den modtagelse vores billeder får af jer brugere på siden. Det er dejligt at modtage en skøn og fræk kommentar, og det skal i have rigtig mange tak for, det er også skønt at modtage en mail, der viser at der bliver sat pris på billederne og dejligt at vide at så mange besøger profilen for at se på de billeder som vi vælger at vise.
At vi så også har brugt rigtig mange dejlige frække timer på at tage dem og nyde hinanden undervejs gør at det er ekstra fedt at de får den modtagelse fra jer som de får. Jeg forsøger stadig at efterleve et princip om at sende en personlig tak for kommentarer til billederne - jeg synes at de mennesker der vælger at stoppe op og dvæle lidt ved et enkelt billede fortjener takken for det.

At jeg så er en af de få der bruger tiden på at gøre det - det kan jeg så bare være stolt og glad for mig selv over.

Det er dejligt og skønt at sidde på nettet, og jeg bemærker egentlig ikke, når jeg har siddet der, at klokken er blevet ret mange Men jeg skal da lige love for at det kan mærkes om morgenen. Og selv om det er hyggeligt, frækt og dejligt at sidde der så kan jeg mærke at i aften er det vist min seng der kalder - mere end nettet. Så jeg vil gå tidligt i seng, nyde dynerne og måske have et lile håb og en forventning om at nyde kæresten lidt når han kravler under dynen.

Mange hilsner og et ønske om dejlig fræk weekend til jer alle.

Neon Q

Ingen kommentarer: