søndag den 15. august 2010

Jeg nød behandlingen ;-)



Jeg nød fredag aften - gik i spænding og forventning - gik i seng - lyttede til og gættede på, hvad du frem fandt fra den aflåste taske.

Nød at blive blindfolded - helt anderledes end at lukke sine øjne og selv være "herre" over havd jeg kan følge med i.
Når det ikke kan lade sig gøre at se skærpes de andre sanser så meget mere.

Jeg mærkede dine hænders berøringer på en anden måde og da du låste hænderne fast med håndjernene så de heller ikke kunne røre, var der ikke meget andet at gøre end at være med og nyde.

Det risler i kroppen når du kærligt lader de små snore glide ned imellem mine bryster - ned over maven og ned imellem mine skamlæber. Nyder hvordan du leger med mig, med, pisken, kan høre at du sidder med andre ting men jeg aner ikke hvad det er og venter spændt på det næste der skal ske.

Jeg mærker dine hænder røre min krop, hver bevægelse af dem er skøn, lytter til din små kærlige og også lidt "slemme" ord, er tændt - do vender mig om lader snorene fra pisken, slå blidt på mine balder. Du er så sød og kærlig at jeg ikke på noget tidspunkt ikke er med.

Jeg mærker en kold fornemmelse af noget mellem mine balder, mærker noget koldt glide ind imellem dem og forsigtigt nærme sig det bageste hul. Jeg gisper, stønner og nyder.

Du vender mig om igen, mine hænder vil gerne nå dig, røre dig men det er svært når de sidder så tæt sammen, dit ansigt er tæt på min krop, dine læber og tunge glider nu ned over min krop, finder vej til min våde varme hule. Mærker tungen, mærker hænderne der arbejder med buttpluggen, du flytter ansigtet, mærker hvordan du glider op over mig.

Kan fornemme din store gode pik på vej op imellem mine lår, kan mærke din pik finde vej ind i hulen..

Jeg kan ikke gøre andet end at følge med i dine bevægelser, kan ikke røre dig, kan kysse dig lidt og lade min tunge smage dig.

Du fjerner dig igen, vender dig og jeg følger med......

Endelig kan jeg være med - mine læber og tunge finder dig, finder vej, ved godt hvor jeg er på vej hen. Kan dufte din pik der er smurt ind i safter fra både dig og mig....
Snart smager jeg på dig, jeg sutter og slikker på din hårde gode dejlig stive og parate pik.....gør det længe.

Du skubber mig væk, trænger ind i mig og du knepper mig hårdt......nyder at du er lidt hård ved mig og viser at nu er det dig der bestemmer........ du bliver ved længe, orgasmen der er på vej hos mig føles anderledes, forsøger at prøve at se ud men det kan ikke lade sig gøre, jeg lytter til dig, kan høre på dig at det er godt, lytter til dine ord, dubruger mig rigtig godt og rigtig længe. Det er rigtig skøn superdejlig sex også denne aften.

Efter lang tids brug af din lille sexslave er du færdig dine hænder løsner op for håndjernene og du gir mig lov til at se igen.
Jeg har fået endnu en vidunderlig og skøn oplevelse sammen med dig.......1000 tak for det og jeg glæder mig til mere........

Jeg elsker dig...

Din helt egen s.......

Ingen kommentarer: