søndag den 15. august 2010

Kunne altså ikke vente til jeg kom hjem ;-)

24-09-2007

Skøn morgen - selvom det er mandag.

Dejligt at have en betænksom kæreste,der vækker en med kaffe på sengen og et knus så jeg har mulighed for at vågne op inden en lang arbejdsdag venter forude.

Sørme om han ikke også hentede den bærbare til mig og andre fornødenheder så jeg kunne tage det helt stille og roligt. Og følge lidt med i nettets lyksaligheder og nattens begivenheder.. ;-)

Klarede et langt bad og fik lige et kys imellem vandstrålerne inden han drog afsted på job.

Dejligt at starte ugen på denne måde - håber at andre er lige så heldige som jeg er, og at have en kæreste der ser hvad det er der lige skal til for at gøre morgenen ekstra god og rar.

Nu håber jeg at der bliver mulighed for at gøre hans afslutning på dagen ligeså god for ham, som han gjorde for mig i morges.

Og så brugte jeg altså lige lidt af tiden herinde - for jeg kan altså ikke vente til jeg kommer hjem.

Men allerførst er der stadigvæk nogle timer på job, der lige skal klares, inden bilen vender snuden hjem til M og vores fælles frække, flotte dejlige maskuline sexede ven ;-)

Og hvis nogen er nysgerrige så hedder vennen altså Jack.

Knus Q

Ingen kommentarer: