mandag den 30. august 2010

Hvem skriver jeg for !

Opdateret 23-10-2007 07:36

Synes at "papiret" er svært at angribe i aften - det har været blankt længe.

Jeg har udsat mit blogindlæg nogle dage - ikke af mangel på ord - men af mangel på ord, der måske egner sig for mig lige nu.

Også derfor jeg måske har udsat at besvare mails eller skrive kommentarer.

Hvad giver egentlig mening at skrive om og er der nogen, der læser det ?

Gir` det mening at skrive om det sjove - det frække - det triste - det glædelige, begivenhederne, det vi oplever - det sjove eller det mindre sjove.

Jeg har skrevet mange blogindlæg, det har jeg gjort for min egen skyld, men det er dejligt at vide når det giver mening for andre eller når det kan give andre en god oplevelse.

Men primært skriver jeg for min egen skyld, for at det skal give mening for mig.

Og på den måde kan jeg kan bevare vores små minder et sted, hvor jeg også gerne deler dem med andre.


Neon Q

Ingen kommentarer: