mandag den 30. august 2010

Sommersex i lufthavnen

Det havde været en lang uge i det sydfranske - smserne var hede og jeg savnede min kæreste, som jeg havde kendt nogle måneder - rigtig meget, men heldigvis havde vi en aftale om at mødes, et døgn i Barcelona og ikke så langt fra hvor jeg var på ferie så vi kunne nyde hinanden, sommeren og varmen - sammen.

Så lørdag eftermiddag overlod jeg børnene i vennernes varetægt, startede med at tage et langt bad, gøre mig klar, tage det flotteste, lækreste tøj på og satte mig ind i bilen for at køre de 170 km længere mod syd, end min feriedestination.

Jeg fandt hurtigt afkørslen til lufthavnen og var i god tid. I så god tid at jeg kunne nå på toilettet, shine mig op til mødet med den mand jeg savnede og som jeg næsten ikke kunne vente på landede.

Jeg tog mine små sorte trusser af og puttede dem i tasken - dejligt at få luft under den lille sorte kjole og tænkte på at det var dejligt at jeg inden længe skulle modtage min kæreste i lufthavnen efter en hel uge, hvor han havde været meget savnet. Jeg fandt et sted på gulvet og slog mig ned mens jeg fulgte med i ankomst tavlen og samtidig nød jeg den pirrende fornemmelse af at andre kunne se op under min lille sorte kjole. Bonert slog jeg lårene sammen, men nød alligevel tanken om hvor fri og tilgængelig jeg var når han landede. Hvor klar jeg var til ham og hvor meget lyst jeg havde.

Og endelig meldte M´s fly sin ankomst.

Jeg kunne næsten ikke vente - havde savnet ham og synes der var langt til det hotel vi havde booket - men sådan måtte det være, der var udsigt til 24 timer sammen inden jeg skulle tilbage til min familie.

Han kom gående ind i ankomst hallen og jeg mærkede følelsen af lyst efter ham. hvordan jeg blev mere våd, havde endnu mere lyst til ham, hvordan det sitrede i hele kroppen og det eneste jeg havde lyst til var at blive taget midt i ankomsthallen - men det måtte vente. Jeg mærkede hans store stive pik da jeg kyssede ham velkommen og kunne næsten ikke slippe ham. Vi tog hinanden i hånden for at finde hen til bilen og undervejs gik vi kyssende, krammende, rørende hen over parkeringspladsen. Da vi nåede bilen kunne vi ikke vente længere - vi smed taskerne på jorden og havde nok i hinanden - jeg måtte have ham - mærke ham - nyde ham.

Så inden længe havde jeg hans pik i hånden - han havde hænderne under min kjole og lod fingrene kæle inden detrænge ind. Vi rørte, mærkede og var nærmest besatte - lagde ikke mærke til andet end hinanden. Og heldigt nok var der en forholdsvis ugenert plet lige ved siden af bilen, hvor M kunne tage mig godt og grundigt - og jeg nød det.

Nød det da orgasmen buldrede gennem mig - da jeg mærkede hvordan han kom i et brag og nød hvordan vi bagefter - lettede og forløste begav os på mig mod hotellet i den indre by - og blot kunne konstatere at så ugenert et sted var det nu heller ikke ;-)

Og et dejligt døgn blev det til - masser af skønne oplevelser og masse af sex ;-)

Neon Q

Ingen kommentarer: