søndag den 15. august 2010

Rigtig god rejse ;-)

Tirsdag d. 9. oktober 2007

Jeg synes at det er en fantastisk rejse, vi er taget ud på sammen....... vi bevæger os forsigtigt fremad, tager små skridt og stopper op og nyder det vi møder på vores vej. Og jeg føler at vi er på den rigtige vej i forhold til at udforske nye områder af vores seksualitet.

Jeg er også rigtig glad for at vi er så afklarede i forhold til at det ikke skal foregå ofte - og jeg tænker, at det er godt at kunne finde tilbage og mærke efter om "er det her nu godt for mig eller godt for os"

Jeg synes at vi qua vores snakke om seksualitet og andet den sidste uges tid er blevet endnu mere forbundne og i stand til at måtte tackle, det vi bevæger os ud og jeg glæder mig bare helt vildt, tænker jeg og storsmiler.

Det har været rigtig godt at vi har brugt tid på gode snakke, fordybelse, omsorg og nærvær for og med hinanden.

Nu er vi tilbage i vores anden virkelighed, der er igen børn, lektier, arbejde og andet der skal klares.

Og det er endnu en god del af vores liv

Det har været gode dage vi har haft sammen, men dem, der kommer fra i dag kan bestemt kun blive endnu bedre.

Neon Q

Ingen kommentarer: