mandag den 30. august 2010

Tid til sex, nærhed, nærvær og samvær

Opdateret 21-01-2009 23:02

Tid til overs er også tid til overskud, tid til sex, tid til sin partner og andre kontakter.

Tid er at komme hjem efter en lang dag på arbejde og glæde sig til en periode, hvor jeg kan hellige mig min mand og mig selv. Jeg startede ud med et dejligt varmt karbad her til aften og lå og tænkte lidt over livet og de udfordringer det byder på lige nu, af gode, dårlige, spændende udfordringer. Og lå og tænkte på at nu vender tiden for os, tid til hinanden, tid til sig selv og tid til dk-sex.

Tid skal bruges rigtigt og godt, tid skal bruges på at få clearet tankerne og gøre sig klar til det hverdagen bringer, tid skal bruges på at gøre sig klar, lækker, fræk og sexet for sin elskede, for sig selv og for at få og finde den nydelse vi har nydt i små stille doser fordi hverdagen har været fyldt og er fyldt med udfordringer, børn, finans- og boligkrise, husarbejde og mange andre ting. Og tid er at finde de store doser frem igen.

Tid er at give sig selv lov og plads til nydelse, samvær, nærhed, nærvær og omsorg. Omsorg for hinanden og ens parforhold, nærhed i forhold til at være lyttende, givende og tilstede, nærvær i forhold til ens partner, andre mennesker og deres tanker, følelser og behov, nærhed i forhold til at dele ud af det menneskelige overskud jeg henter i min hverdag, mit parforhold og min familie. Og nærvær og nærhed i forhold til jer, der ødsler ud af jeres sexuelle overskud og lyst til at vise jer frem på dk-sex.

Tid er også at tilbringe en lørdag formiddag i sengen, vågne op og putte sig ind til sin elskede for at dase videre, det er at have tid, tid til snak om dybe emner, tætte emner og emner der åbner op for min seksualitet, min nærhed og mit nærvær.

Tid er at være på forkant med hverdagen og være på i ens parforhold, tid er at nyde, være og give og det er der hvor jeg er nu - der hvor tiden snart er min og hans, og der hvor vi har tiden til at komme derhen hvor vi gerne vil i forhold til vores seksualitet.

Tid er at nyde en aften sammen med ens elskede i tavshed, i snak og i samvær og nærhed mundende ud i varm, dejlig omsorgsfuld sex - og det er der hvor jeg er.

Jeg har tiden, lysten, overskuddet og muligheden for det hele og har tænkt mig at udnytte det fuldt ud fra nu af. Jeg har lyst til nærværet, samværet, samtalen, nærheden og fræk, dejligt og involverende, udfordrende sex. Jeg har tid til sex, billeder, nærhed og nærvær, tid til det hele.

Og tiden er kostbar og skal bruges godt og rigtigt, den skal ikke misbruges.

Fortsat god uge og brug nu tiden godt og frækt - sex kan kun undervurderes.

Knus Neon Q



Ingen kommentarer: