mandag den 30. august 2010

Julefrokosterne er utroskabens og sidespringenes tumleplads

Opdateret 11-12-2007 00:23

.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:.

Arrrgghh, mand altså:-(

Så er den første julefrokostbrandert i hus. Hader de tømmermænd der altid følger efter. Og især de moralske - for de gør sateme nas og har store konsekvenser bagefter !!!

Hvorfor er det lige, at det er så interessant at flirte og danse med hende den flotte fra den anden afdeling. Hende med det søde smil og den frække røv ???

Og hvorfor er det lige, at der opstår gnister og udveksles glimt i øjet allerede under middagen og senere noget mere håndgribeligt under dansen. Der har måske været en lille optakt i flere uger, en stemning er bygget op ???

Det er selvfølgelig fordi hun er attraktiv og forførende og fordi jeg er tændt på hende, selvom det er moralsk forkert at relatere sig seksuelt til en arbejdskollega, som også er i forhold. Totalt forbudt. Og derfor ekstra pirrende og spændende. For mænd tiltrækkes af spændende kvinder og omvendt ;-)

På en arbejdsplads spiller vi forskellige roller. Vi har forskellige funktioner i forhold til hinanden. Og selvom vi ved en del om hinandens liv og familier, så mangler vi stadigvæk at kende lidt til hinandens frække sider. Det fysiske kan vi jo se - der er grunde til at kvinder klæder sig i tøj, som fremhæver flotte bryster og lækre numser. Holder sig i form og tager sol. Har flot hår og er venlige, søde og imødekommende - det er da for at få vores opmærksomhed :-)

Måske handler det blot om at blive bekræftet. At blive set. At føle at hende her, hende kan jeg lide og hun kan også lide mig. Det kan jeg se, mærke og føle. Og selvom vi danser tæt, så har vi begge et liv derhjemme. Noget at holde fast i. Men derfor kan det som mand være frækt at tænke på, om en sød dansepartner også bevæger sine hofter på samme måde på et lagen ;-)

Det er så fristende og det virker så let.

Nemt at glemme virkeligheden og bare lade sig opsluge i dansen, i beruselsen af øjeblikket, i nuet. At nyde hinanden og at føre de tanker begge udstråler gennem øjnenes glimt og kroppenes frække dans ud i livet. Lige nu og lige her (eller nede på lageret).

Men sidste år, der vågnede jeg altså op i Bitten`s seng og det var utroligt ubehageligt, at skulle skynde mig hjem samtidig med at jeg måtte sammenstykke aftenens og nattens begivenheder i små flashbacks. Hele tiden med det formål, at kunne bekræfte overfor mig selv, at jeg altså ikke havde lavet noget galt, selvom jeg vågnede op i hendes dobbeltseng kun iført mine boxershorts.

Profilen Softandtender (det herlige mandfolk) har på et tidspunkt, et andet sted og i en helt anden sammenhæng, beskrevet min pointe sådan her:

"Vi vil ikke ejes, vi vil ikke nøjes, vi vil ikke lade vores lyster dikteres af, hvad der er takt og tone i et forhold... Fordi vi elsker een, fratager det ikke lysten til andre... vi elsker alle flirten, at blive bekræftet.

Sex med andre, kan ALDRIG redde et forhold uden sex & erotik"

Og videre...

"Har vi det perfekte forhold, med et fantastisk sexliv, så har vi også troen på os selv, vi er ikke bange for om nu "den anden" skulle være bedre... Vi vil give os selv noget mere, leve vores fantasier ud, give vores partner en ekstrem fræk oplevelse, som vi begge kan tænde på lang tid efter.

Vi vil ikke fortrænge vores lyster, for så at brage dem ud i en eller anden kanonbrandert til en tilfældig julefrokost, på et usselt WC.
42 % af den danske befolkning har været utro...! Sjældent har de fået noget godt ud af det... Så hvorfor ikke bekende vi kan have lyst til andre, uden der af den grund er noget som helst galt med vores partner, eller parforhold.

Vende utroskab til en fælles fornøjelse, under ordnede forhold, med erotisk optakt, god og tryg stemning... På den måde får vi en ultimativ fælles oplevelse, frem for dårlig samvittighed over noget vi alligevel ikke fik særligt meget ud af... "

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv, end Softandtender - det giver bedre sex og bedre oplevelser, hvis det er noget man foretager sig med vilje, sammen, i stedet for ved et uheld, alene !!!

Og hvis man kan erkende i et parforhold, at det kan være OK også at have lyst til andre eventyr end dem hjemme under egen dyne, så kan vi måske i fællesskab være med til at skabe fantastiske erotiske oplevelser for begge parter. Men det er så den svære vej, den som udvikler dig selv og dit parforhold og som holder 100 % i længden.

Solo-optrædener i hemmelighed holder ikke. For det bliver altså mandag morgen igen, uanset hvor glemsom du er !!!

Knus og kram
NEON M

.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:.

NB! Bitten var så sød at tage mig med hjem, fordi jeg var så herrestiv og træt. Det var uvejr og jeg havde meget langt hjem. Måske havde hun seksuelle bagtanker. Det er såmænd okay, for hun er single. Men jeg var ikke til noget-som-helst. Og godt det samme !!!

.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:.

NB! NB! Bag julekalenderens frække låger gemte sig et par kulørte hæfter "Sex-Fantasies" og Love-Fantasies". Nammenam nogle flotte billeder. Og den næste låge gemte en lille smart dildo - en Ladies Finger. Nice. Den ryger garanteret i hendes taske. Er handy i en snæver vending, når trangen lige kommer over hende næste gang hun bliver smaskliderlig på jobbet ;-)

.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:.

NB! NB! NB! Min adventsgave var en jelly-fidus til at spænde om pungen og pikken og så med en ordentlig bullet. Kraftige vibrationer på friske batterier. Og endelig noget legetøj med en ordentlig og holdbar styringsenhed og faktisk lidt pæn. Så nu begynder min samling af legetøj da efterhånden også at ligne noget ;-)

.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:.

Ingen kommentarer: