mandag den 30. august 2010

efterårsvejr 14.10.2007



Dejligt at være hjemme igen :-)

Vi har haft en forrygende dejlig weekend - sidder afslappet, træt og mæt af gode, dejlige og skønne oplevelser.

Det har været et efterårsvejr af det bedre - ikke en af dem med rusk og regn - nej tværtimod har det budt på det skønneste efterårssolskin - der er blevet nydt i en grad vi ikke har gjort længe.

Det har været dejligt med sejlturen, få fornemmelsen af at selvom noget kun ligger 20 km væk fra fastlandet tager det alligevel længere tid at komme frem end de 15 min det ville tage i en bil - godt at jeg indimellem møder langsommeligheden og ikke kan forcere tingene og dermed får sat livet lidt i perspektiv.
Dejligt at blive modtaget af glade imødekommende mennesker der gerne vil være med til at skabe endnu en god dag i mit gode liv.... :-)

Gåture på øen i går, se børn og voksne have fornøjelse af hinanden, grine samme, lege sammen og skabe gode oplevelser for hinanden. Gåturen i dag, i to timer langs med stranden med vores egen familie - børnene der gik med næsen i sandet og lod deres begejstring fylde samværet med os, hver gang de fandt en ny flot sten eller muslingeskal der skulle beundres, nyde deres fornemmelse for hinanden og for os og bare give dem mulighed for at nyde det og tage det med hjem igen....

Oplevelser med mennesker jeg ikke havde mødt før - været forberedt på, hvem jeg skulle møde - og nydt at møde dejlige jordnære mennesker, der alle var kommet med en fælles mission - at skabe en god dag for hovedpersonen og for hinanden. Dejligt at være lyttende til gode snakke mellem mennesker, der har kendt hinanden i lang tid og ligeså stille pejle sig ind på dem som mennesker, fornemme deres omsorg for hinanden og velmenende nysgerrighed overfor os. Det har været dejligt at deltage i og det har været med til at bidrage til en rigtig dejlig weekend.

Oplevelser med børn, der har budt på grin og gode snakke, snobrød, motorcross, boldspil m.m. sammen og opevelsen af at se børn, der leger sammen uden at have nogle umiddelbare forbehold overfor hinanden og som stille og roligt pejler sig ind på hinanden, fornemmer hinanden er en side vi nogen gange glemmer som voksne men som vi kunne lære meget af at have i bevidstheden. Måden hvorpå de hurtigt finder en fælles platform og tager udgangspunkt i deres samvær udfra dem. Det kunne vi voksne indimellem godt lære noget af !!!!

Oplevelser med dig, endnu engang opleve din omsorgsfuldhed overfor mig, din fornemmelse for om jeg nu havde det rart og dejligt, der hvor jeg var. Dine små opmuntrende blikke hen over bordet eller udenfor. En kærlig hånd, der lige greb ud efter min og bare fik mig til at føle mig tryg. Dele de små oplevelser og input vi har fået, snakke på gåture både i går og i dag.

Oplevelsen af at trække sig lidt tilbage igår og hurtigt nyde hinanden i den smule tid vi havde alene. Dejligt efter en lang dag at gå tidligere i seng end vi plejer, runde dagen af sammen og putte sig i soveposen. Vågne i morges, smile og sige godmorgen, friske og udhvilede og snige os ud i badet sammen, inden nogen anede det.. Dejligt at stå under bruseren og mærke dig glide langsomt ind i mig, mens vandet varmede os begge..

Det har været en dejlig weekend - Og når jeg om lidt går i seng vil det være med tankerne på det. Det har været skønt at have god tid, at få flere dejlige oplevelser sammen i vores nye sammenbragte familie og parforhold og det har været skønt at opleve endnu en dejlig efterårsweekend sammen Denne uden Dk-sex og det er dejligt at få virkeligheden tæt på igen, at opleve hinande, vores netværk, naturen, børnene uden vores selvvagte forstyrrelser fra tv eller internet. Dejligt at blive kysset på nettet - men der er nu ikke noget som et i virkeligheden.

Håber i andre har haft en dejlig weekend og får en god efterårsferie. Jeg har to fridage, hvor jeg skal på familiebesøg med mine tre børn.

Knus fra

Neon Q

Ingen kommentarer: