søndag den 15. august 2010

Tirsdag 2/10-07

Ingen kender dagen før solen er gået ned ... og er stået op igen ;-)

Det blev en superfræk fredag som hun havde spået fra morgenstunden !!!

Men først en lille undskyldning til de der læser vores blog og har måttet gå forgæves siden fredag morgen. Undskyld !!!

Nogengang overhaler livet os bare. Så oplever vi så meget, at det er umuligt at nå at få det videreformidlet. Og der sker rigtigt meget for os lige nu. Meget godt og lidt knapt så godt, men som vi har fået vendt om til noget positivt alligevel i løbet af weekenden.

Den ene ting var en teenagekrise af de mere alvorlige, som ramte os lørdag aften og nat. Den anden ting var et trivielt kommunikationsproblem imellem os. Ikke jalousi eller noget - bare træthed og frustrationer der gjorde, at vi glemte at lytte til hinanden. Det kender alle vel. Det tager tid at lytte til hinanden og i forvejen er vi jo ret glade for selv at snakke ;-)

Men tilbage til fredag - det blev så drivende vådt og frækt, som det kan blive i en chat. Jeg kan nu med stolthed erklære, at jeg ikke længere opfatter mig selv som en chat-mongol. Og jeg har ovenikøbet en mail i min indbakke som beviser det:

... det kan lade sig gøre at chatte trusserne af en dejlig kvinde, hvis man gør sig umage ... men jeg var vist næsten lige så lang tid om det, som hvis jeg havde startet bilen op ;-)

Det gjorde jeg ikke - jeg gik stille i seng og vækkede Q. Med tungen ;-)

Min chatveninde gjorde det samme ved sin M og vi havde begge to en forrygende aften og nat. Og det bliver sikkert ikke sidste oplevelse på chatten. Den offentlige holder jeg mig langt fra, men den private ... wauw :-)

Jeg sidder lige og tænker på, om jeg skal dele historien om hvordan jeg scorede Q, det gode kvindfolk !!!

For det er altså en længere smøre ;-)

NEON M

Ingen kommentarer: