mandag den 30. august 2010

Sikke en dejlig weekend ;-)

Opdateret 24-02-2008 20:41

Sikke en dejlig weekend ;-)

Sidder her søndag aften og mærker mig selv lade virkelighedens verden komme ind i mit sind igen og få den plads den skal have. Mærker samtidig en sex-rus forlade min krop lige så stille og roligt, klinge af med små kildende gnister. Mærker havets bølger falde til ro, så jeg kan sejle mit skib videre på roligt hav.

Føler mig 100 % forløst og tilfredsstillet.

Føler mig brugt på en god måde - som efter hård sport eller et Marselisløb. Mærker energi, fokus og virkelyst boble og glæder mig over at vores liv giver os mulighed for indimellem at fordybe os helt i hinanden og i os selv.

Lykkelig for at vi kan udvikle os sammen og dele vores oplevelser og for at vi skal samme vej. Hvor den går hen ved vi ikke, men sammen tør vi søge det ukendte.

Vi er heldgvis kommet forbi det punkt hvor vi føler os egoistiske, når vi søger vores eget selskab og svælger os i nærvær, samhørighed og kærlighed.

Weekenden startede allerede midt i sidste uge med snakke om hvad vi havde lyst til at bruge vores tid på. Med øget opmærksomhed og fokus på dk-sex og de kontakter vi har herinde. Men også med tanker om at udvide vores sexliv med en udforskning af den del af det sexuelle univers som handler om blid dominans eller erotisk tvang.

Jeg tror det kaldes sessions, men jeg har altså valgt at bruge udtrykket lektioner. Og torsdag aften og nat gav jeg min elskede lektion 1. Den handlede om underkastelse, altså om den følelse eller oplevelse det er at overgive sig til en anden person. Og det ansvar der følger med. Lektion 1 vil blive mere udførligt beskrevet i et senere blogindlæg.

Fredag havde vi en dejlig virtuel sexoplevelse vi længe havde set frem til og tidligere har skrevet om. Det dejlige par vi har mødt herinde, er vi stadig fortrolige med og fredag oplevede Q en lille snert af hvordan det måske kan være at dyrke sex med en anden kvinde. MSN Messenger i fuld skærm og med lyd på virker altså utroligt stærkt og frækt, når scenen er sat og nettet forbinder 2 soveværelser med hinanden. Jeg håber Q har lyst til senere at beskrive om sin oplevelse som den ene af de to smukke aktører på skærmene.

Lørdag slappede vi af hele dagen og så frem til at deltage i en 40 års fødselsdag i min vennekreds. Q tog på en shoppingtur og vendte hjem med det lækreste og flotteste tøj og strålede og lyste op til festen, som den stjerne hun er. Jeg var stolt over at have hende ved min side og fik introduceret hende for lidt mere af min store vennekreds. Hun gik i øvrigt til fest med sin perletrusse på og jeg vidste det. Rigtig hyggelig aften og skønt at kunne sove og kæle hele formiddagen væk idag og langsomt vågne op i løbet af eftermiddagen.

Efter 2 dejlige brusebade måtte vi krølle lagnerne igen i dejlig heftig, kærlig og grundig elskov for at runde weeekenden af og begynde nedstigningen til vores hverdagsliv igen.

Utrolig dejlig, fræk og skøn weekend vi har haft.

Beskrives måske bedst i den SMS jeg modtog fra Q under hendes shopping-tur lørdag eftermiddag:

"Lille udregning eller tanke. Hvis vi de sidste 48 timer har sovet i 12 og været på arbejde i 16 og set X-factor i 1 time. Så har vi brugt de resterende 19 timer på sex. Almindelige par har formentlig sex eller taler om sex 3 gange en ½ time om ugen. Dvs. at vi har haft det der svarer til 38 gange det normale par har. Dvs. et kvartals sex på 19 timer. Godt gået af os. Knus og kram"

Hendes hovedregning er ikke helt optimal, men vi var inde i en sex-rus på 5 dage - skøn måde at fejre, at vi har haft hinanden i 2 år i denne weekend på. Og for 2 år siden startede det hele også med sex (jvf. blogindlæg af 29/10 og 3/10 sidste år) ;-)

Jeg elsker hende og hun elsker mig.

Mere og mere :-)

NEON M

NB! I samme tidsrum har vores tastaturer også været rødglødende, for ordene og tankerne har bare flydt som en strid strøm, ligesom følelserne og orgasmerne ;-)

Ingen kommentarer: