mandag den 30. august 2010

Gør noget ved det !!!

Tirsdag 13. november 2007

Nu har jeg det sådan, at jeg finder mig altså ikke i, når noget går i stykker og ikke virker.

Så fixer jeg det igen, hvis jeg kan. Og jeg prøver gerne 2 gange.

Men 3. gang så falder hammeren - så er der konsekvens.

Så, kære Tulle, vaskemaskinen er udskiftet idag og jeg har netop installeret en Miele istedet. Så skulle der helst ikke være ballade med den de næste 20 år - forhåbentligt ;-)

Og sådan har jeg det. Ting skal virke. Fungere. Være effektive. Driftsikre.

Også med dk-sex. Jeg kan mærke, at jeg snart skriver lidt i forum om småting som ikke virker eller som virker uhensigtsmæssigt. Men som kan være årsag til lidt daglig irritation ... Mailboxen, bloggen, chatten, reglerne og der er flere andre småting (ikke brok, men konstruktiv kritik).

Også i parforholdet. Sig hvad du mener og mèn hvad du siger. Men sig noget, gør noget, hvis det ikke kører, hvis der er noget galt. Vær nærværende og engageret. Deltag. Tag kampene op og få problemer på bordet, før de vokser sig for store. Det samme med bekymringer, mistanker, jalousi, frustrationer, stressfaktorer. Gør noget ved det. Nu.

Det er sådan vi gør. Vi kan skændes så det brager. Diskutere. Kæmpe sammen. Slås om det. Så vi får lorten på bordet og får den fejet væk igen. Der bliver ikke stukket noget under stolen her. Og sådan skal det være for os. Her skal ingen føle sig mindre værd. Vi er den vigtigste person i hinandens liv og derfor skal vi tage hinanden 100 % alvorligt. Hele tiden 24/7/365.

Og det investerer vi os selv i. Hele tiden og med al kraft. Vi vil have et parforhold med kvalitet. Med dybde og indsigt i hinanden. Med kraft og dynamik. Liv. Med kærlighed. Et godt liv nu og i fremtiden. For det er det vi ønsker og kræver. Og det er det vi vil.

Knus og varme tanker

NEON M

NB! Og jeg gjorde selvfølgelig en god handel på vaskemaskinen samtidigt (-30 %) man er vel købmand og fra Jylland ;-)

Ingen kommentarer: