mandag den 30. august 2010

Fræk biograftur

Det var en varm sommeraften og vi havde bestemt os for at tage en tur i biografen for at se filmen ” World Trade Center”. Vi har tit og ofte tændt på tanken og snakken om sex i biografen, men endnu ikke turdet gøre det. Fantasien om sex på steder med andre mennesker i nærheden i mørket er pirrende, spændende og fræk.

Vi sætter os på bagerste række. Jeg er klædt i en let og luftig sommerkjole. Og har selvfølgelig haft tanken om sex i baghovedet da jeg valgte lige netop den påklædning, din yndlingssommerkjole den sommer.

Jeg har svært ved at sidde stille, for oppe i min varme kusse ligger der det "irriterende" vibrerende æg, som du gav mig i bilen, og det er dig der sidder med fjernbetjeningen og styrer alle vibrationerne.

Vi sidder helt stille, rører ikke ved hinanden, ser ikke på hinanden. Kun en svag snurren langt væk. Det bliver mørkt nu, tæppet foran lærredet bliver trukket fra og filmen begynder. Jeg kan dufte dig og du dufter altid så godt, så mandig. Ægget sitrer med små stød i min kusse, jeg har svært ved at sidde helt stille. Skøjter faktisk rundt. Jeg lægger en hånd på dit lår og kærtegner det. Lader hånden strejfe indersiden af låret og trækker den nu langsomt op langs dine buksers indre syning indtil jeg med fryd mærker, hvordan de er spændt til bristepunktet.

Jeg kan mærke at du bliver urolig, din krop begynder at sitre. Vi ser hinanden i øjnene i biografens mørke. Jeg læner mig frem og giver dig et langt intenst kys og du kvitterer ved at øge æggets vibrerende hastighed, der får mig til at gispe af liderlighed. Jeg lader min hånd glide ned i dit skød, mærker din spændte stive pik under dine lette sommerbukser. Mine fingre finder knappen og lynlåsen så jeg lettere kan komme til. Og jeg lader min hånd glide ind under det lette stof. Hånden glider langsomt op og ned af din stive pik. Den er rejst og knejser som en majestæt i min lille hånd.

Den nyder godt af at være lukket ud i biografmørket. Jeg skæver lidt rundt for at se efter de andre biografgæster, men der er langt til de næste der sidder et par rækker foran os. Vi sidder dejligt ugenerte i mørket og jeg vender mig mod dig og vi begynder at kysse hinanden, begærlige kys, kys med tydelige tegn på at der skal ske mere. Mere action på. Ikke bare på lærredet, men også på tilskuerrækkerne.

Lige så stille rejser jeg mig fra min plads og sætter mig på knæ foran dig. Du har verdens dejligste pik. Jeg kæler for roden med min tunge. Slikker hele vejen op langs siden – hele vejen op til hovedet. Jeg nyder at tage din pik i munden, nyder din nydelse og jeg sutter, slikker og sutter det bedste du har lært mig. Først gør jeg det langsomt men sætter slowly tempoet lidt op og gør det hurtigere. Og hurtigere. Jeg nyder dine støn og dine små gisp samtidig med at jeg nyder æggets vibrationer i min meget våde kusse. Du styrer fjernbetjeningen og de 7 programmer og den trinløse intensitetskontrol. Jeg sutter, slikker og småstønner imens. Nyder dig. Sætter mig op ved siden af dig igen, lader min hånd lege videre med min dejlige stive pik. Du slukker ægget og jeg mærker din hånd på mit lår og jeg vender mig mod dig og ser det liderlige glimt i dine øjne og du lader hånden glide ind under min sommerkjole.

Med den anden hånd løsner du de øverste knapper i min kjole, og lader hånden strejfe mit bryst. Du bukker dig ind over mig og jeg mærker din tunge på mit bryst. Du nipper, pirrer og kildrer med din tunge og jeg sukker af frydefuld vellyst. Din hånd på mit lår glider længere og længere op mod min nybarberede og helt elektriske kusse og jeg må bare sprede mine lår mest muligt. Jeg har lyst til at du rejser dig op og får dig mellem mine ben. Jeg har lyst til at blive slikket, har lyst til at mærke din pik glide ind mellem mine varme og fugtige lår.

Men i stedet lader du dine fingre lege lige ved indgangen til min fisse, du leger mens jeg stønner og gisper og vil have mere. Du lader to fingre glide indenfor og trækker langsomt ægget ud så du bedre kan komme til. Du bevæger langsomt dine fingre ind og ud. Og så sætter du tempoet op.

Kan mærke at hele min krop trækker sig sammen; kan mærke at jeg nærmer mig, og så pludselig sætter du farten ned igen og jeg slapper af. Men kun ganske kort, for i det sekund du mærker, at jeg slapper af sætter du fuldt ind igen. Du banker fingrene ind og ud og kort tid efter kommer jeg i et brag af en kæmpe orgasme. Mit underliv snurrer sig sammen, hele min krop trækker sig sammen som i en krampe og en dyb, dyb følelse af ekstase skylder indover min krop. Jeg trækker vejret dybt, dybt helt ned i maven og er så stille jeg kan være.

Du tager dine fingre væk igen og fører dem op til dine læber og din mund, mens du kigger mig i øjnene. Da jeg igen bliver nærværende, kysser vi hinanden længe og dybt. Vådt. Jeg kan smage mig selv i dit kys - smagen af liderlig kvinde. Vi smiler og kysser og det er tydeligt at vi begge vil have mere. Jeg lader hånden stryge ned over brystet på dig ned mod dit skød, hvor jeg tager om din pik, der ikke overraskende stadig er klar.

Til gengæld er filmen færdig og lyset bliver pludseligt tændt i salen. Vi famler med at få knappet og lynet, noget forundrede over at filmen allerede er slut. Da vi rejser os for at forlade biografen er der flere som ser direkte på os og smiler tilbage, de ved tydeligvis godt, hvad der er foregået på bagerste række. Men vi er ligeglade. Eller glade for det var jo en del af fantasien.

Da vi kommer ud af biografen og går ned ad den lange gang, begynder vi at kysse igen. Vi er bestemt ikke færdige med hinanden endnu. Vi går ned i parkeringskælderen og hen mod bilen. Du trækker mig ind til dig og smækker mig op ad en væg. Vi kysser hinanden meget intenst. Du trækker mig hårdt ind til dig og dine hænder er overalt på min krop. Vi kysser varmt og meget begærligt. Du lader hænderne glide ned over ryggen på mig, tager kjolen til side og griber fast om mine nøgne baller. Du trækker mig helt tæt på, så jeg med mit underliv kan mærke hvor stiv din pik stadig er. Og jeg er godt på vej til at åbne dine bukser da der kommer nogen gående mod os.

Vi kan næsten ikke slippe hinanden, men får os da sat ind i bilen og har virkelig lyst til at nyde hinanden lige nu. Vi bliver enige om at finde et sted, hvor vi uforstyrret kan nyde hinanden og vores lyst. Du starter bilen, jeg læner mig over mod dig og knapper dine bukser op igen, løsner lidt på selen så jeg kan nå dit skød med min mund. Finder din stive pik, leger med den med tungen og lader hænderne lege med mens du kører os ud af byen og væk fra al lyset og trafikken.

Vi nærmer os udkanten af byen og du holder ind til siden. Vi stiger ud og nærmer os hinanden, fuldstændig opslugt af lyst og begær. Du tager mig og stiller mig op af bilen og mens du kysser mig, tager du med den ene hånd fat i mit hår og vender mig om, lidt hårdt. Med en hånd på min røv og en hånd i mit hår gør du det klart, at du vil tage mig nu, bagfra, opad bilen. Der er ingen tvivl om at min kusse er klar. Den er drivende våd og skriger på din pik.

Du åbner dine bukser og tager din pik frem, og banker den mod min kusse. Jeg vrider mig af liderlighed og sukker højlydt. Så presser du den helt i bund i et stød, hvilket får mig til at udstøde et højt ekstatisk skrig. Du lægger begge dine hænder på mine hofter og så råknepper du mig. I et hurtigt kontinuerligt tempo glider din pik ind og ud af min våde liderlige fisse. Jeg stønner, sukker og klynker. Det er bare så dejligt, jeg må bare have mere; vil have dig helt ind i mig, vil have at du skal blive ved for altid.

Kan mærke på dine bevægelser at du vil det samme. Du fortsætter med at kneppe mig. I et hurtigt tempo banker du igen og igen din ufatteligt store stive pik op i min våde kusse. Og så pludselig sætter du farten ned, hvilket medfører at jeg nu lader min røv glide tilbage med og mod din pik. Der er ingen tvivl om at jeg vil have mere. Du skal kneppe mig, til jeg glemmer tid og sted. Du læner dig indover mig. Du nyder at se og mærke mig så ophidset.

Du sætter farten mere op da du hører hvordan mine støn tager til i styrke igen. Du ved, at min kusse elsker at blive gennemkneppet af din pik. Du er større end nogensinde før, fylder mig ud og lidt til. Som du banker din pik ind i min kusse mærker jeg hvordan du udvider mig. Vi glemmer hvor vi er, bemærker næsten ikke de biler der suser forbi lidt væk i mørket, du knepper mig bagfra, stødende ind i min kusse igen og igen; dine nosser der banker mod min klit igen og igen. Du kan mærke på mig hvor meget jeg nyder det og jeg kan mærke på dig, at du snart vil sprøjte din varme sperm op i min varme, våde kusse. Jeg stønner igen vildt og højt beder om at få det hele og der går ikke to sekunder så kører du den HELT i bund og du udstøder et højt og voldsomt brøl.

Jeg mærker hvordan du eksplodere i min kusse og det er som om at du sprøjter sperm ind i mig i en evighed. Jeg er meget tæt på at komme. Min kusse trækker sig rytmisk sammen og du mærker hvordan den malker din pik for den sidste sperm mens jeg gennemrystes af en voldsom orgasme. Min krop trækker sig sammen i ukontrollable ryk og et langstrakt suuuuk undslipper min mund. ”Det er så dejligt at elske med dig” siger jeg, mens jeg mærker din varme sperm løbe ned af indersiden af mit lår.

Vi får gjort os klar til at sætte os ind i bilen igen og kører varme og forpustede hjemad efter en fræk, pirrende og uforglemmelig aften i biografen, hvor endnu en af de frække fantasier blev omsat til virkelighed Wink

NEON Q

Ingen kommentarer: