søndag den 15. august 2010

Forventningens glæde er tit den største, men ikke altid ...



Jeg glæder mig også til mere af samme skuffe :-)

Men jeg ved også at fantasier og eventyr er sjovere når man blander kortene, så de ikke ligger i orden - spar for sig og hjerter for sig :-)

Vores sexliv skal være overraskende. Det skal være ømt og blidt. Kærligt. Og det skal være vildt og voldsomt. Også kærligt. Men det skal ikke være rutine. Det skal ikke køre fast i gentagelser af ritualer og vaner.

Derfor kan jeg ikke love hvornår næste event kommer til at ske - men bare rolig, det gør den snart. Jeg kan heller ikke fortælle hvad der skal ske, men bare rolig, det bliver dejligt ;-)

Mindst lige så dejligt som igår og alle de andre dage.

Det var SÅ rart, bare at krybe ind til dig i nat. Træt. Bare ville holde om dig og mærke din varme, mens du sov. Mens jeg selv faldt i søvn. Jeg ville ikke noget, andet end at mærke dig. Halvsovende vågnede jeg lidt op igen og det mærkede du mod dine flotte, lækre og dejlige balder. Og du roterede dem imod mig og gjorde mig endnu mere stiv. Dejligt. Skønt. Lækkert. Var egentligt for træt. Men liggende i mørket, halvsovende med et smil, varm af dig. Tændt af dig. Kunne ikke lade være med at trække dine trusser ned. Bare lidt ned. Og kunne heller ikke lade være med at liste den ind i det lille varme, dejlige sted mellem dine balder og dine bløde inderlår. Bare lige lidt. Der hvor det er så dejligt at være. Du dansede salsa med hofterne og jeg fandt din rytme og pludselig følte jeg mig suget ind i det våde og varme ....

.... dejlig måde at falde i søvn på. At ligge i ske op ad dig, at være oppe i dig - være sammen, som var vi et, som var vi forbundet fysisk også:-)

Tusind, tusind tak for din måde at tage imod mig på - igår nat og altid ;-)

Der er flere oplevelser, eventyr og fantasier på vej .... men Rom blev ikke bygget på èn dag og det gør vores erotiske univers heller ikke.

Knus, kys og meget varme kram
NEON M

Ingen kommentarer: