søndag den 15. august 2010

Torsdag 13. sept 2007

Opfølgning i forhold til dit realistiske blogindlæg igår, søde kæreste :-)

Rengøringsdamen først - jeg kender hende fra sene aftener i firmaet; vi har snakket meget om helt almenmenneskelige ting. Og jeg kender hende som en meget menneskeklog og livsklog dame. Og hun fyldte 60 år forleden. Så derfor har vi parkeret et indtryk af hende som en gammel snerpet dame. Det er hun ikke. Hun er en ung og utrolig fræk og pågående dame. Flot af sin alder og stadigvæk med det glimt i øjet, man kan falde for. Tag ikke fejl - hun er skarp.

Og hun elsker at få øje på snavs. Men for hende er snavs ikke menneskelighed, kærlighed og erotik. Tværtimod. Jeg er sikker på at hun har nydt at kunnet opdage os i, fange os i noget som gør os sårbare. Som gør os menneskelige.

Fordi så bliver det "vores hemmelighed" (eller jeres - jeg er jo sådan set ikke direkte involveret). Udover at mit bedste gæt er at hun tænker, at du har været alene en aften hvor du har savnet mig. Og det kan enhver kvinde selvfølgelig da forstå :-)

Så bare rolig !!!

Eller kan en familietur til Mallorca indebære en frimodig snak over sangriaen med oplevelser fra hendes liv som rengøringsdame - med snavset sladder ???

Måske - men jeg ved hvem min kollega har bollet udenom med til en firmafest - og hun ved at jeg ved det - så hun knytter nok sylten, hvis hun får noget at vide ;-)

Måske ???

Og så var du jo syg igår og blev hjemme igen. 2 dage på en uge - du burde holde hele ugen fri, men jeg ved godt du ikke kan. I know. Ved også godt at det irriterer dig at måtte bukke under.

Men sådan er det - vi er underlagt vores egen fysiske formåen. Og vi kører begge to max i øjeblikket og prøver på at hænge i. Men når hammeren rammer en, så er det på tide at dukke sig og spillle skildpadde.

Nevertheless har du klaret en fremragende dag i dit arbejdsliv igen idag og det er helt vildt flot. Du har haft overskud til at tage endnu en fodboldkamp på Djursland med dine sønner og måttet finde dig i at se dem blive sparket ned, den ene gang efter den anden, opildnet af modstanderens træner og latterlige forældre.

Godt jeg ikke var med !!!

Og da du sluttede din blog af igår, da vidste du ikke at din chatveninde loggede på MSN efterfølgende, for første gang i længere tid og at i fik tændt lidt op i pejsen igen hos jer begge ;-)

Du vidste heller ikke at vores aften ville slutte med endnu en gang verdensklassesex, fordi jeg fandt dig under dynen fuldstændig plaskvåd og parat, selvom du lod som om du sov :-)

Det var dejligt og skønt - endnu engang ;-)

Har haft flashbacks hele dagen og har sendt dig sms`ere om mere i aften - MEGET MERE !

Beskeder som du har sendt tilbage, hvor du har bedt om mere. Og det skal du nok få. Det har jeg lyst til. Og det vil jeg. Men min realistiske og rationelle hjerne siger mig, at vi skal vente. At vi skal hvile os og komme stærkt igen. Og du sover jo allerede, forståeligt nok

Imorgen - så kan du bare vente dig, din frækkert.

Jeg ved, at du vil sove uroligt i nat, når jeg går ind til dig om lidt og putter dig. Jeg ved at du vil falde til ro, når jeg omfavner dig. Og jeg vil nyde at mærke dine hofter begynde at rullle imod mig og mærke rulningerne blive stadigt svagere igen, efterhånden som du kommer tilbage i din dybe søvn.

Og jeg ved at jeg vil elske styrken af det tilbageholdte begær hos os begge imorgen aften, når alt andet er klaret - klappet og parat til familiebesøget lørdag - og vi igen kan tage brillerne af og stille skarpt på vores umættelige behov for hinanden.

Er træt nu - men glæder mig til vores weekend.

Kys, knus og varme kram til dig, min kære kæreste

M

Ingen kommentarer: